Cisowianka po raz drugi wesprze projekty wodne UNICEF

Opublikowano: 03-10-2017

W styczniu 2016 r. marka Cisowianka, rozpoczęła współpracę z UNICEF Polska w ramach programów wodnych prowadzonych przez organizację w krajach rozwijających się.  

Do czerwca 2016r. w sklepach w całej Polsce dostępne były butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF. Część przychodu z ich sprzedaży została przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej. Zebrana kwota wystarczyła na instalację 107 pomp wodnych w najbiedniejszych regionach świata. Oznacza to, że dzięki współpracy Cisowianki z UNICEF czysta woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. 

Na świecie wciąż około 660 mln ludzi nie ma dostępu do czystej wody pitnej. UNICEF działając w ponad 100 krajach świata buduje i udoskonala źródła wody pitnej oraz sanitariaty w szkołach i lokalnych społecznościach. Potrzeba pomocy najbiedniejszym rejonom świata, gdzie brak dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej powoduje zagrożenia zdrowia i życia tysięcy dzieci, jest tak duża, że Cisowianka i UNICEF zdecydowały się kontynuować współpracę na rzecz programów wodnych. 

Do niegazowanej Cisowianki w butelkach 1,5 i 0,5 litra, na których widniało logo UNICEF dołączy dedykowana dzieciom MOJA PIERWSZA CISOWIANKA. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, będą mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym. 

Children fill containers at a communal water pump in the village of Old Meima, Kono district, Sierra Leone on Wednesday September 25, 2013.

Children fill containers at a communal water pump in the village of Old Meima, Kono district, Sierra Leone on Wednesday September 25, 2013.

W tym roku Cisowianka wesprze akcję edukacyjną UNICEF Polska mającą na celu uświadomienie jak trudna jest sytuacja wodna w niektórych rejonach świata i jakie zagrożenia niesie za sobą brak dostępu do czystej wody pitnej. 

Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. Od 2008 roku marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie. Wspólnymi działaniami z UNICEF marka chce pomóc w uzyskiwaniu dostępu do wody w innych rejonach Afryki i Świata. Ważny dla nas jest też fakt, iż w centrum działań UNICEF są dzieci, które są najbardziej narażone na cierpienia, u podłoża których leży brak dostępu do pitnej wody.  

Po więcej informacji na temat naszych działań i informacje dotyczące zebranej kwoty zapraszamy na stronę www.cisowianka.pl/unicef  

cisowianka logo 2015