Co, gdzie, kiedy…?

Opublikowano: 09-01-2018

Noworoczne promocje w 123gastro.pl

Firma 123gastro.pl, specjalizująca się w profesjonalnym wyposażeniu gastronomii, w Nowy Rok weszła z ciekawymi  promocjami. Wśród obniżonych produktów znajduje się m.in. na blender barmański Hamilton Beach Rio model HBB250, zrabatowany z 1119 na 727 PLN, a także kontakt grill pojedynczy ryflowany w cenie 775,67 z 1007,37 PLN. Całą ofertę można zobaczyć na ich stronie internetowej.

FOOD-to-GO w Gdańsku

W dniach 6-7 lutego w gdańskim AmberExpo odbędzie się 8 edycja Targów Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO. Wystawcom towarzyszyć będzie szereg wydarzeń, a tematem przewodnim wydarzenia jest „bistro w polskiej odsłonie”.  Organizator, Targi w Krakowie Sp. z o.o. zaplanował podział przestrzeni targowej na kilka stref. Strefa Multi Café – jest to miejsce, gdzie zaprezentują się przedstawiciele firm z wyposażeniem dla gastronomii, dekoracjami, akcesoriami do ogródków, oświetleniem itp. Deserowe Inspiracje – tu ze swoimi wyrobami pokażą się dystrybutorzy i producenci kawy, herbaty, deserów oraz dodatków cukierniczych. Strefa Prezentacji i Warsztatów – to program seminaryjno-warsztatowy na tematy branżowe, opracowany z kucharzami i cukiernikami.

Papa John’s w Polsce

Jedna z największych na świecie sieci restauracji Papa John`s z pizzą, przystawkami, sałatkami i deserami otworzyła pierwszy lokal w Warszawie, który dołączył do ponad pięciu tysięcy lokali rozporoszonych w 45 krajach. Koncern poinformował o swoich planach rozwoju w Polsce, w ramach których ma zostać otwartych łącznie 23 pizzerni. Ambitny plan ma zostać zrealizowany w ciągu trzech lat, a opierać się będzie głównie na dowozie dań zamawianych przez platformę internetową. 

Junior Culinary Cap w Kielcach 

Ogólnopolski Konkurs Kulinarny Junior Culinary Cap to wydarzenie adresowane do młodzieży w wieku 13 – 21 lat. Jak informuje organizator (Fundacja Świętokrzyskich Szefów Kuchni i Kucharzy, Unilever, Hotel Kongresowy Centrum Biznesu i Zespół Szkół Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach), konkurs ma za zadanie propagować wiedzę o historii gastronomii, doskonalić i rozwijać umiejętności kulinarne oraz podnosić poziom kształcenia zawodowego. Tegoroczne motto to: „Ogień, patelnia, talerz – powrót do korzeni”.