Słodka Konferencja przenosi się do sieci!

Opublikowano: 12-01-2021

Wydarzenie, które w swojej pierwszej edycji zgromadziło w Łodzi ponad 150 właścicielek autorskich pracowni cukierniczych, odbędzie się w tym roku online i to już niebawem, bo 24 stycznia! W 2021 roku Słodka Konferencja będzie naszpikowana wiedzą na temat nowoczesnego marketingu dla branży.

Urszula Stępniak, znalazła wyjście z trudnej sytuacji branży szkoleniowej i przeniosła organizowane w ubiegłym roku z sukcesem wydarzenie, do sieci.  Właścicielka warszawskiej pracowni Słodki Muffin, kreatorka smaku i autorka kursów online, dzięki którym wejście do tzw. słodkiej branży jest nieco łatwiejsze i o niebo mniej stresujące, tym razem w agendzie zaplanowała prelekcje, które pomagają rozwijać słodki biznes właśnie dzięki dobrodziejstwom, jakie niesie za sobą internet.

Całość imprezy została przeniesiona do online, w dodatku w formie bezpłatnej konferencji. Tym razem scenę zastąpią własne przestrzenie, a całość wydarzenia będzie trwała około 4 godzin. Tematy, które zostaną poruszone to:

– Rozwój firmy, o którym mówić będzie organizatorka, Ula Stępniak,

– Marketing i sprzedaż, prelekcja Magdaleny Sadowskiej,

– Fotografia kulinarna, wykład Justyny Porowskiej,

– Prowadzenie Instagrama, szkolenie Martyny Bligi.

Całość konferencji ma charakter edukacyjno-rozwojowy. Główną myślą są nowe formy zdobywania Klientów w obliczu zmieniającej się sytuacji gospodarczej.

Słodka Konferencja 2021 odbędzie się 24 stycznia w godzinach 10:00-14:00. Wydarzenie jest BEZPŁATNE dla uczestniczek, które aby wziąć w nim udział mają jedynie zapisać się na listę, którą znajdą pod tym linkiem:

https://ulastepniak.pl/slodka-konferencja/