„Bajkowe korytarze” w Centrum Zdrowia Dziecka!

Opublikowano: 29-03-2017

DoubleTree_by_Hilton_Warsaw_Bajkowe_korytarze_efekt_po(2)

DoubleTree by Hilton Warsaw w akcji „Bajkowe korytarze” w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie

DoubleTree by Hilton Warsaw wzięło udział w akcji charytatywnej „Bajkowe korytarze”, fundując renowację jednego z korytarzy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Głównym elementem bajkowej grafiki zostało czekoladowe ciasteczko, znak rozpoznawczy marki DoubleTree by Hilton, które wręczane jest każdemu gościowi meldującemu się w hotelu.

W DoubleTree by Hilton Warsaw przykładamy ogromną wagę do szczegółów, które sprawiają, że każdy z gości naszego hotelu może poczuć się wyjątkowo. Taka idea przyświecała nam również podczas tej akcji – wyjaśnia Edyta Ostas – Brand Performance and Guest Relations Director. – Wierzymy, że przez ten mały gest, zmieniając jedynie wygląd ścian w szpitalu, zmienimy również postrzeganie otoczenia i samopoczucie małych pacjentów – dodaje.

DoubleTree_by_Hilton_Warsaw_Bajkowe_korytarze_efekt_po(1)

Na korytarzowym obrazku, oprócz czekoladowego ciastka i innych słodkości, pojawiły się również dwa drzewa, nawiązując do samej nazwy DoubleTree. – Wykorzystanie naszego wyjątkowego smakołyku wydawało się nam oczywiste, biorąc pod uwagę, że odbiorcami będę głównie dzieci. Mamy nadzieję, że korytarz z ciasteczkową krainą, prowadzący do szpitalnego bufetu, nieco osłodzi ich pobyt w Centrum – podkreśla Karolina Jaskóła, PR & Marketing Manager hotelu.

DoubleTree by Hilton Warsaw bardzo chętnie angażuje się w podobne działania charytatywne i społeczne. Przyłączył się między innymi do akcji Szlachetna Paczka, wspomagając jedną z potrzebujących rodzin, a także wziął udział w Biegu Firmowym, z którego dochód przeznaczany jest na pomoc chorym i niepełnosprawnym dzieciom.

—————————————–

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw to jeden z największych obiektów konferencyjno-hotelowych w Europie Środkowo-Wschodniej, który dysponuje ponad 5000 m² powierzchnii eventowej, pokojami i apartamentami mogącymi pomieścić aż 700 gości, relaksującym SPA, strefami Wellness i Fitness oraz bogatym zapleczem gastronomicznym m.in. Restauracją Garden. Obiekt obsługuje rocznie kilkaset konferencji, bankietów i imprez dla czołowych polskich i zagranicznych marek. Przyjmuje również licznych gości indywidualnych. Hotel położony jest w spokojnej i zielonej dzielnicy Warszawy przy ul. Skalnicowej 21, zaledwie 15 minut do ścisłego centrum miasta. 

DoubleTree_by_Hilton_Warsaw_Bajkowe_korytarze_efekt_po(4)

————————————

O DoubleTree By Hilton

DoubleTree by Hilton jest szybko rozwijającą się, globalną siecią obejmującą prawie 500 ekskluzywnych hoteli z ponad 117 000 pokoi w miastach typu gateway, metropoliach oraz wakacyjnych destynacjach na sześciu kontynentach. DoubleTree by Hilton szczyci się skupianiem na drobnych szczegółach, które wiele znaczą, od witania gości ulubionymi, ciepłymi ciasteczkami czekoladowymi do służenia społeczności wokół nich. Hotele DoubleTree by Hilton oferują niepowtarzalne, współcześnie urządzone pokoje oraz kompleksowe usługi, w tym restauracje i saloniki, room service, kluby fitness, centra biznesowe oraz przestrzeń eventową. Członkowie Hilton Honours, którzy rezerwują bezpośrednio przez preferowane kanały Hilton, mają dostęp do wielu udogodnień, jak elastyczne płatności umożliwiające członkom wybór dowolnej kombinacji punktów i pieniędzy na rezerwację pobytu, ekskluzywne zniżki członkowskie, bezpłatny bezprzewodowy Internet oraz cyfrowe udogodnienia, takie jak digital check-in z wyborem pokoju i Digital Key (wybrane lokalizacje), dostępne wyłącznie za pośrednictwem wiodącej w branży aplikacji Hilton Honors. Aby dokonać rezerwacji, podróżnicy mogą odwiedzić doubletree.com. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą śledzić markę na kanałach Facebook, Twitter i Instagram. Informacje dla dziennikarzy dostępne są na news.doubletree.com

O Hilton Worldwide

Hilton jest wiodącą globalną siecią hoteli z 14 światowymi markami, które obejmują ponad 4.900 nieruchomości z ponad 800.000 pokojami w 104 krajach i regionach. Misją sieci Hilton jest dążenie do bycia najbardziej gościnną firmą świata, dostarczając wyjątkowych doświadczeń – w każdym hotelu, każdemu gościowi, za każdym razem. Do portfolio firmy należą Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton i Hilton Grand Vacations. Firma zarządza również wielokrotnie nagradzanym programem lojalnościowym Hilton Honors. Więcej informacji dostępnych na stronie newsroom.hilton.com oraz w mediach społecznościowych: FacebookTwitterLinkedInInstagram i YouTube