Hotel Warszawianka Wellness & Spa zwyciężył w tegorocznym Konkursie Jakości Usług PPH&R 2009r
Opublikowano: 15-11-2009
Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny poddane zostały anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego. Jest to jedyny tego rodzaju konkurs w Polsce, przeprowadzany w grupie hotelowej. Nagrody przyznawane są dla trzech najwyżej ocenionych obiektów w dwóch kategoriach (działalność podstawowa oraz działalność dodatkowa).
W tegorocznej – piątej edycji brało udział 36 hoteli należących do PPH&R
I miejsce uzyskał Hotel Warszawianka Wellness & Spa (Jachranka) – w obydwu kategoriach
II miejsce Hotel Villa Park – Klinika Zdrowia i Urody (Ciechocinek) – w obydwu kategoriach
III miejsce:
w kategorii podstawowej: Hotel Branicki (Białystok), Hotel Europa (Lublin), Hotel Akwawit (Leszno)
w kategorii dodatkowej: Hotel Anders (Stare Jabłonki)
Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie czerwiec-wrzesień 2009. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość – Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R i dokonanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.
Przeprowadzony Konkurs jest tylko jednym z elementów mobilizujących do stałego podnoszenia standardu i jakości usług świadczonych w grupie Hoteli PPH&R. Za zajęcie pierwszego miejsca przyznawana jest nagroda przechodnia w formie statuetki „Perła Hoteli Polish Prestige Hotels”.
Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca hotele otrzymują wyróżnienia. Każdy z nagrodzonych hoteli uzyskuje także prawo do posługiwania się tym wyróżnieniem w swoich działaniach marketingowo-promocyjnych przez następny rok kalendarzowy.
W przypadku uzyskania ilości punktów poniżej wyznaczonej granicy, hotel ryzykuje sankcjami do relegacji z grupy PPH&R włącznie.
W ocenie tegorocznych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2007 roku.