Nowatorski projekt Green Caffè Nero i Deloitte Polska

Opublikowano: 05-07-2016

Wczoraj 4 lipca 2016 roku  Green Caffè Nero otworzyło swoją 40. kawiarnię w Warszawie. Tym razem jest to zupełnie nowy, innowacyjny koncept. Kawiarnia zlokalizowana w budynku Q22 stanowi bowiem część biura firmy Deloitte Polska. Pomysł zrodził się w wyniku bardzo dużej popularności Green Caffè Nero wśród pracowników Deloitte, którzy chętnie i często odwiedzali kawiarnię marki przy ul. Pięknej 18, nawiązując przy tym bliższe relacje z baristami.

Nowa kawiarnia Green Caffè Nero w biurowcu Q22 to najwyżej położony lokal marki na świecie – znajduje się na 20. piętrze. Wystrój wnętrza został opracowany przy współpracy architektów obu firm. Wyjątek stanowi bar z ekspozycją jedzenia, który jest znakiem rozpoznawczym każdej kawiarni Green Caffè Nero w Polsce. W nowym lokalu będą obsługiwani pracownicy firmy Deloitte oraz ich goście. Kawiarnia może pełnić funkcje konferencyjne lub służyć jako miejsce relaksu.

Ponadto Green Caffè Nero będzie zaopatrywać całe biuro Deloitte, zajmujące łącznie 10 pięter, w kawę do ekspresów, drobne przekąski śniadaniowo-lunchowe oraz ciepłe dania lunchowe, w tym potrawy „fit”. Green Caffè Nero zapewni też obsługę cateringową w 23-ech salach konferencyjnych podczas odbywających się tam spotkań.

Z firmą Deloitte znamy się od dawna. Łączą nas dobre relacje partnerskie oraz podobne podejście do biznesu i jakości oferowanych usług. Dla Green Caffè Nero najważniejsze jest budowanie relacji z klientami oraz zapewnienie im najlepszej obsługi. Jesteśmy przekonani, że nasza nowa kawiarnia będzie służyła pracownikom Deloitte jako wygodne miejsce do pracy i relaksu” – powiedział Adam Ringer, Prezes Green Caffè Nero.

„W poprzednim biurze Deloitte, w biurowcu przy ul. Pięknej, mieściła się również kawiarnia Green Caffè Nero. Teraz znów spotkamy się w jednym budynku. Przeniesienie siedziby Deloitte do Q22 to dla nas nie tylko zmiana adresu, ale również nowe, nowoczesne podejście do funkcjonowania biura. Jego koncepcja ułatwi komunikację pomiędzy pracownikami, pozwoli na efektywniejsze dzielenie się wiedzą i będzie sprzyjać mobilności. Aranżacja biura, w tym kafeteria Deloitte oraz działająca w niej kawiarnia Green Caffè Nero będą miejscem szczególnym, idealnym na nieformalne rozmowy jak i robocze spotkania. Bo przecież najwięcej pomysłów powstaje przy dobrej kawie” – Marek Metrycki, Partner Zarządzający Deloitte Polska.

Ponadto już jutro Green Caffè Nero otworzy kolejny lokal w Warszawie – w budynku biurowym Astoria Premium Offices przy ul. Przeskok 2. Przestronna, dwupiętrowa kawiarnia zlokalizowana w rotundzie budynku, jest w całości oszklona, oferując gościom piękny widok na Pałac Kultury i Nauki oraz historyczne okolice Placu Powstańców Warszawy.

 Green Caffe Nero (2)

O Green Caffè Nero

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej fundatorom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 41 kawiarni w Warszawie, a w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie.

www.greencaffenero.pl

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.