OSSKiC z agencją PR!

Opublikowano: 07-09-2017

1 września 2017 roku Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni podjęło współpracę z agencją Smarten PR.
W ramach umowy agencja zajmie się kompleksową obsługą stowarzyszenia w zakresie wizualizacji marki. Zadba o wzmocnienie silnego i trwałego wizerunku oraz skutecznej komunikacji z sektorem HoReCa.  Ze strony agencji szefem projektu została Dorota Karwacka.

 – Nadszedł już czas, aby sprawy wizerunkowe naszego stowarzyszenia oddać specjalistom w tej dziedzinie dlatego wybraliśmy agencje Smarten PR, gdyż znają się na robocie, doskonale wyczuwają naszą branżę gastronomiczną i kulinarną w tym wszystkie jej sukcesy i problemy. Cieszę się, że wypracowaliśmy porozumienie – powiedział Jarosław Uściński Prezes OSSKiC.

Agencja będzie pełniła rolę rzecznika prasowego, opracowywała teksty oraz prowadziła ich dystrybucję do mediów branżowych oraz aktywnie moderowała profile społecznościowe stowarzyszenia.

Dla naszej agencji to wielkie wyróżnienie, iż największe w Polsce stowarzyszenie szefów kuchni wybrało Smarten PR powierzając zarządzanie wizerunkiem czołowych przedstawicieli branży kulinarnej na arenie polskiej i międzynarodowej. Przed nami duże wyzwanie, cele postawione wysoko, ale jestem przekonany, że damy radę – powiedział Jacek Krawczyk szef agencji Smarten PR.