Złoty Laur Konsumenta dla Spółdzielni Mleczarskiej LAZUR

Opublikowano: 29-10-2009

zloty_laur_konsumenta_2009.jpg

Spółdzielnia Mleczarska Lazur z Nowych Skalmierzyc otrzymałaZłoty Laur Konsumenta”.Klienci wybrali smaczne, oryginalne sery pleśniowe Lazur z przerostem i porostem błękitnej, zielonej i białej pleśni. 

Laur Konsumenta”  to największy program konsumencki w kraju organizowany przez Grupę Media Partner – wydawcę między innymi Rzeczy o Biznesie, dodatku do Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego (Gazeta Prawna). W tegorocznej edycji laureaci zostali  wyłonieni  na podstawie ogólnopolskich badań ankietowych oraz głosowania czytelników "Rzeczy o Biznesie"

w Rzeczpospolitej. Przeprowadzone badania są źródłem informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danych  produktów jak

i postrzegania danej  marki na polskim rynku.

Dzięki temu programowi zostają wyłonione znane i cenione marki rozpoznawalne i kupowane przez Polaków. Tytuł LAUR KONSUMENTA 2009  jest  rekomendacją  produktów najwyższej jakości, to ogromna  siła marki i jej pozycji na rodzimym rynku.

Jesteśmy dumni z  otrzymanego tytułu "Laur Konsumenta". Konsumenci sprawili nam wspaniały prezent na Jubileusz  80-lecia istnienia spółdzielni, który zbiega się  50-leciem tradycji serów pleśniowych w Nowych Skalmierzycach. Cieszy nas fakt, że Klienci docenili nasze sery. Uznanie konsumentów jest dla nas siłą napędową do dalszej twórczej pracy nad kolejnymi produktami – powiedział Zenon Michaś Prezes SM Lazur.