Cross-selling i up-selling, czyli efektywne podnoszenie sprzedaży w gastronomii

Opublikowano: 19-04-2011

Centrum Edukacji i Biznesu zaprasza do udziału w specjalistycznym cyklu warsztatów dla  osób  zatrudnionych w branży Horeca.

ce-b

Szkolenia skierowane są zarówno do pracowników jak i kadry zarządzającej i mają na celu wsparcie polskich hotelarzy i restauratorów w realizacji celów biznesowych oraz pomagają w zwiększaniu jakości w obsłudze gości na wielu płaszczyznach. Podczas spotkań swoją nieocenioną wiedzą i spostrzeżeniami dzielą się uznane autorytety , a wszystko po to by przedstawiciele każdego obiektu mieli szansę codziennie dążyć do perfekcji w obsłudze swoich Gości.
Warsztaty mają formę treningu który pozwala dopasować optymalne dla pracowników rozwiązania. Powoduje to że spotkania są traktowane jako indywidualne doradztwo przez co mają ogromny wpływ na wprowadzenie zmian w poprawie funkcjonowania Obiektów.

Cross- selling i up- selling, czyli efektywne podnoszenie sprzedaży w gastronomii

I.              13.05.2011- Kraków

II.             10.06.2011- Wrocław

III.            27.06.2011- Gdańsk

Celem szkolenia Pracowników Gastronomii jest przedstawienie metod maksymalizacji zysku ze sprzedaży w Lokalu. Pokażemy jak poprawić umiejętność prowadzenia owocnych w zamówienia konwersacji z Gośćmi, umiejętności skutecznego polecania ofert wiązanych. Nauczymy rozpoznania i sposobu obsługi rożnych typów psychologicznych Gości. Doradzimy jak poznać ich faktyczne potrzeby a dodatkowo podpowiemy jak Kelnerzy mogą wykorzystać w pracy swoją mowę ciała. Szkolenie poprawi u Uczestników umiejętność maksymalizacji zysków każdej transakcji jak również dodatkowo wzbogaci słownictwo niezbędne do sprzedaży produktów luksusowych w Restauracji.

Zakres warsztatu (część praktyczna):

1. Obsługa gości z wykorzystaniem odpowiedniego słownictwa sprzedażowego
2. Prowadzenie rozmów przy stole z wykorzystaniem wiedzy o Gościu
3. Techniki zadawania pytań przy przyjmowaniu zamówienia
4. Sposoby obrazowego opisywania pozycji z karty menu
5. Prezentacja osoby kelnera przy stole
6. Uczenie się komunikowania w sytuacjach trudnych, konfliktowych. Sprzedaży

 


Szkoleniom Centrum Edukacji i Biznesu patronuje Polska Izba Turystyki, czasopisma: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, branżowe portale: Horecanet.pl, Horecainfo.pl, Platforma Gastronomiczna Papaja oraz Portal Gastronomiczny NewsGastro.

Osoba kontaktowa:
Anna Górnicka
795-299-158
a.gornicka@ceib.com.pl