Dobry biznes na wsi

Opublikowano: 12-09-2019

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię w ramach operacji pn. Akcja z udziałem blogerów „Dobry biznes na wsi” promującą obszary wiejskie jako atrakcyjne miejsce do życia i prowadzenia biznesu. Kampania wpisuje się w najnowsze trendy powrotu do natury, zrównoważonego rozwoju i „slowlife”.  

Głównym założeniem kampanii jest promocja pomysłu na życie, jakim może być prowadzenie biznesu na wsi. Narracja skupia się wokół profesjonalizacji turystyki, w tym agroturystyki i działalności promującej bogactwo naturalne polskiej wsi. Siłą kampanii będą prawdziwe historie ludzkie.

Przekaz skierowany jest zarówno do mieszkańców obszarów wiejskich, jak i mieszkańców miast. Dla tych pierwszych znajdą się tam inspiracje do rozwinięcia obecnej działalności, a dla tych drugich biznesowe historie osób, które przeprowadziły się na wieś i z sukcesem prowadzą tam działalność gospodarczą powiązaną z turystyką.

W dobie nadmiaru informacji, odbiorcy często kierują się w swoich decyzjach rekomendacją innych osób. Dlatego kluczowe znaczenie w kampanii ma udział 10 blogerów. Do akcji wybrani zostali wpływowi blogerzy o dużym potencjale marketingowym, dopasowani do tej konkretnej kampanii. Ich zadaniem będzie odwiedzenie miejsc, które są ciekawymi przykładami intratnych biznesów na wsi, a następnie publikacja treści w swoich kanałach komunikacji. Relacje wraz z linkami do materiałów stworzonych przez blogerów będą publikowane również w mediach należących do Polskiej Organizacji Turystycznej. Dodatkowe działania będą realizowane także na portalach branżowych. 

Projekt jest finansowany w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.

Ekofarma „Snails Garden” w akcji z udziałem blogerów „Dobry biznes na wsi” promującą obszary wiejskie jako atrakcyjne miejsce do życia i prowadzenia biznesu. Kampania wpisuje się w najnowsze trendy powrotu do natury, zrównoważonego rozwoju i „slowlife”.

–  Przeszliśmy wszystkie szczeble produkcji, od hodowli ślimaków opartej na paszach przemysłowych i hodowlę BIO, po własną ubojnie z przetwórnią, hurtownie poza granicami Polski, salon sprzedaży w galerii z kremami ze śluzem ślimaka i pierwszy koncept gastronomiczny tego typu w Polsce. Dzięki zdobytej wiedzy oraz bogatemu doświadczeniu, jako pierwsi w Polsce pragniemy rozwijać nie tylko sektor hodowlany, ale także sektor żywnościowy i kosmetyczny, wykorzystując wszystkie dobrodziejstwa jakie niesie ze sobą ślimak – Prezes Snails Garden Mariola Piłat Skalmowska