Meta Disco Franchising!

Opublikowano: 11-06-2014

Z głośników słychać „Szklaną pogodę” Lombardu, klienci wznoszą toast „pięćdziesiątką” wódki, przegryzając pasztetem i zimnymi nóżkami z octem. I nawet ceny jak z PRL-u – 5 zł za kieliszek 50 ml wódki i napoje bezalkoholowe, 9 zł za przekąski. Z tą różnicą, że płacimy już po denominacji i najczęściej kartą kredytową. Tak wygląda atmosfera w barach bistro Meta, Seta, Galareta. Właściciele widząc duży sentyment Polaków do minionych lat postanowili stworzyć nowy koncept klubów Meta Disco, w oparciu o zebrane doświadczenia w sieci Meta, Seta, Galareta. Za menu – receptury i jakość serwowanych dań odpowiada Robert Sowa, znany kucharz, właściciel kilku restauracji.

disco_meta_logo

Myślę, że jest w moim pokoleniu taka  nostalgia do czasów PRL, do zjedzenia śledzia i popicia go kieliszkiem wódki. Meta, Seta, Galareta jest przykładem, że obecnie wszystko jesteśmy w stanie przygotować i sprzedać. Każdy wie, że jak ma „dychę” w portfelu, to może zjeść jakieś danie, a do tego dokupić „lufkę” wódki za 5 zł – mówi Robert Sowa.

disco.meta.fr003  disco.meta.fr001  disco.meta.fr005

Dotychczas jedyny działający klub Meta Disco znajduje się w centrum Warszawy, dzięki czemu stołeczni imprezowicze i turyści mogą z łatwością trafić do lokalu. Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą powinni szukać lokalu w centrum kulturalno-rozrywkowym swojego miasta. Minimalna powierzchnia wynosi 200 m2, a na aranżację trzeba wydać ok. 1,5 tys. zł za 1 m2. Nie ma konieczności inwestowania w drogie zaplecze kuchenne. Wystarczy aneks, w którym przechowuje się dania, bo te dostarczane są do lokalu w wersji gotowej do spożycia. W lokalu Mate Disco otwartym do 6 rano goście bawią się w rytm znanych i lubianych  przebojów  Maryli Rodowicz, Anny Jantar czy Lady Pank. Niepowtarzalny charakter lokalu podkreśla podświetlany parkiet, który stanowi centralną część Mety Disco.

disco.meta.fr002  dance_floor

Sugerujemy nawiązać współpracę z kilkoma Dj’ami, natomiast ich selekcją i ostatecznym doborem muzyki powinien zajmować się Dj-rezydent doskonale znający muzykę minionych dekad. Personel klubu składa się łącznie z około 10 osób. Jako franczyzodawca pomagamy w ich rekrutacji a następnie szkolimy. Duże grono klientów pozyskujemy dzięki organizowanym cyklicznie imprezom tematycznym, takim jak Tylko Polskie Przeboje, Italo Disco, Lejdis Night, Gorączka Weekendowej Nocy – wylicza Dariusz Bednarek, dyrektor zarządzający Mety Disco.

Przyszli franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji pod klub. Kolejnym etapem będzie analiza biznesowa otwieranego klubu i przekazanie projektu aranżacji wnętrza. Ważne jest także wsparcie w pierwszym i kolejnych zatowarowaniach. Meta Disco udostępnia kontakty do sprawdzonych dostawców.

disco.meta.fr004  syrenka

Tak samo jak do szaf po kilkudziesięciu latach przerwy wróciły spodnie dzwony, melomani sięgnęli po winyle, a konstruktorzy samochodów przygotowali nową wersję Syrenki, także w życiu towarzyskim widać powrót do symboli poprzedniej epoki. Jej przejawem są lokale gastronomiczne i nocne kluby wzorowane na tych, w których kiedyś bawili się nasi rodzice.

Osoba do kontaktu:

Dariusz Bednarek 600 491 343
kontakt mailowy: kontakt@metadisco.pl