Paint It Red – globalna strategia marketingowa ZOMATO

Opublikowano: 04-02-2016

W sobotę w internecie pojawiła się fala czerwieni, a to za sprawą globalnej akcji marketingowej Zomato. Na drzwiach każdej restauracji pojawiła się czerwona naklejka, której nie da się przegapić.

Widoczność na frontowych drzwiach restauracji jest dla portalu idealną opcją pozostania w pamięci konsumenta. Zachęca ona użytkowników do wystawiania ocen, recenzji, robienia i udostępniania zdjęć na stronie.

Dystrybucja materiałów BTL jest dla Zomato procesem stałym, ale na mniejszą skalę. Aby zwiększyć  swoją widoczność raz do roku portal organizuje akcję globalną angażującą wszystkich pracowników.

Było to ogromne przedsięwzięcie, a rozgłos w social mediach pojawiał się głównie dzięki pracownikom portalu, którzy stanęli na wysokości zadania!

Aby upamiętnić ten wyjątkowy dzień Zomanie stworzyli krótki film pokazujący ich zaangażowanie  

Ponad 2000 Zomanów uczestniczyło w akcji na całym świecie, a obklejonych na czerwono zostało 82000 restauracji w 32 miastach i 18 krajach.

https://www.zomato.com/pl