Winestone Shop pierwszy w Polsce
Opublikowano: 29-12-2013
![](https://newsgastro.pl/wp-content/uploads/2015/07/images/stories/000_Dorota/Mercure/WINESTONE.jpg)
W hotelu Mercure Warszawa Centrum w restauracji WINESTONE został otwarty pierwszy w Polsce WINESHOP. To prawdziwa gratka dla miłośników wina. Kameralny sklep jest kontynuacją nowej koncepcji restauracji WINESTONE w hotelach Mercure. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, na gości restauracji i klientów sklepu czekają wigilijne promocje.
Pierwszy WINESHOP w Polsce został otwarty w Mercure Warszawa Centrum. Sklep z winami to kontynuacja nowego konceptu restauracyjnego WINESTONE, który wprowadzono do hoteli marki Mercure w maju br. Projekt charakteryzuje otwarta kuchnia. Czekając na realizację zamówienia, goście mogą przyglądać się pracy kucharza. Oryginalnie zaprojektowane wnętrza sprzyjają spotkaniom i rozmowom w przyjaznej atmosferze.
WINESHOP oferuje ponad 70 gatunków wina pochodzących z 8 krajów. Wśród nich są producenci między innymi z Francji, Włoch, Hiszpanii czy Austrii, ale też z Nowego Świata: Nowej Zelandii, Chile, Argentyny i Kalifornii. Wszystkie wina w kolekcji zostały wybrane przez Pawła Andersa, autora konceptu WINESTONE w Polsce.
– Dla wygody każdego z gości w restauracjach WINESTONE podzieliliśmy wina na 4 kategorie smakowe: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. W tej sposób bez dogłębnej znajomości marek, gatunków i szczepów wszyscy mogą dobrać odpowiednie wino zarówno do potraw, jak i własnych upodobań.” – mówi Paweł Anders.
Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia w ofercie WINESHOP klienci sklepu mogą liczyć na wyjątkowe ceny wybranych szczepów. Aromatyczne, pełne wino Chateau La Cardonne Cru Bourgeois Superieur – 2005 będzie idealnym dodatkiem do pieczonej wołowiny. To przykład wina, które doskonale smakuje i jest w przystępnej cenie, ponieważ w świątecznej ofercie butelkę można kupić już w cenie 149 zł zamiast za 229 zł. Dla niezdecydowanych klientów istnieje możliwość sprawdzenia na miejscu jaki szczep najbardziej przypadnie nam do gustu. Codziennie goście hotelu Mercure Warszawa Centrum oraz klienci WINESTONE mają możliwość degustacji różnych rodzajów win, a następnie zakupu butelki.