IMBIBE 2010
Opublikowano: 08-07-2010
W tym roku organizatorzy proponują publiczności wiele wykładów, degustacji, seminariów oraz wydarzeń dodatkowych, jak i stoiska ponad 140 przedstawicieli najbardziej znanych marek. W odróżnieniu od pozostałych wydarzeń w kategorii napojów, IMBIBE poświęcony jest wszystkim ich typom: od wina, napoi wysokoalkoholowych, piwa, koktajli, po wodę i napoje bezalkoholowe.
Podczas targów uczestnicy będą mogli nabyć praktyczną wiedzę dotyczącą poprawy jakości swoich usług i zwiększyć tym samym zyski płynące ze sprzedaży napoi. Będzie to również okazja do zapoznania się z nowymi markami i nawiązania ważnych kontaktów biznesowych.
Imbibe 2010 będzie obfitował w liczne wydarzenia dodatkowe w tym degustacje wszystkich kategorii drinków oraz wykłady specjalistów z branży. To najbardziej przekrojowy branżowy show oferujący szerokie spektrum prezentacji różnych typów drinków. Wśród stref specjalnych znajdą się: Liquid Profits, Sommelier Lounge, Shake It!, Taste Zone (Strefa Degsustacji), Hop & Apple Garden (Ogród Jabłek i Chmielu), Wine Bar, Water Bar & Centre Stage.
Pełny program dostępny na: http://imbibe.com/2010/whats-on
Przegląd proponowanych seminariów i wykładów:
– Dobór wina do potrawy (we współpracy z Boutinot): Alessandro Marchesan i Hamish Anderson zaprezentują możliwości łączenia prestiżowych win z niecodziennymi potrawami
– Biznes Downey’a: Jonathan Downey (znany w branży przedsiębiorca) podzieli się swoją wiedzą na temat prowadzenia odnoszącego sukcesy baru
– Dodaj pikanterii do karty win: Vivek Singh oraz Laurent Chaniac wyjaśnią podstawowe zasady doboru wina do pikantnych potraw
– Promocja i marketing: Tajniki nowych strategii promocji i wykorzystania e-marketingu zdradzą Ed Turner oraz Matthew D’Arcy.
Imbibe 2010 ma szansę stać się wydarzeniem roku w branży różnego typu napojów. Dlatego osoby zajmujące się ich sprzedażą, kupnem lub podawaniem z pewnością nie powinni pominąć tej imprezy.
Więcej informacji na oficjalnej stronie tragów: www.imbibe.com/2010
Przegląd wystawców: Amathus Drinks, Asahi , Bacardi Brown Foreman Brands, Brooklyn Brewery, Champagne Louis Roederer, Chase Vodka, Codorníu, Copa Jeréz, Diageo Reserve Brands, Eaux De Vie, Enomatic, Fentimans, Finest Call Premium Cocktail Mixers, Fluid Brands, Funkin, Hallgarten, Houghton the Bandit, La Fée, Love Drinks, Martell, Miller Brands UK, Mixxit, Molecular Mixology, Novum Wines, Pernod Ricard, Perrier, Pol Roger Portfolio, Sacred Gin, Undurraga Wines, Wines of California
****
IMBIBE 2010
IMBIBE – the exciting new drinks exhibition will be held in Earls Court Two on 13th & 14th July 2010. It has the specific purpose of bringing together premium drinks brands and key on-trade decision-makers.
Imbibe 2010 will fill you with practical ideas for improving customer experience in your establishment and ultimately increase wet sales. With a host of special feature areas designed to educate, inspire and stimulate the audience, together with the opportunity to meet drinks brands and network with professionals in the industry, this is a show not to be missed.
Research undertaken by Imbibe’s expert team revealed that drinks professionals want a serious, business-focused exhibition to present all the different drinks sectors that are reflected in their back bar or wine list, cocktail list or chiller. Imbibe 2010 will respond to this market need by showcasing brands from all the major drinks categories and demonstrating how drinks professionals can use them to enhance their own offerings. The show will include the following drinks categories: wine, spirits, coffee, Champagne/sparkling wine, beer, mixers, water & soft drinks and related drinks accessories & accompaniments.
Imbibe 2010 is packed full of special features including tastings across all drinks categories, plus talks from industry experts. With a total of 40 sessions covering all kinds of drinks, no other UK drinks show offers such a breadth and variety of sessions. Feature zones include: Liquid Profits, Sommelier Lounge, Shake It!, Taste Zone, Hop & Apple Garden, Wine Bar, Water Bar & Centre Stage. View the full programme here: http://imbibe.com/2010/whats-on
A preview of some of the sessions:
CELEBRITY WINE PAIRING (in association with Boutinot): Zuma’s Alessandro Marchesan and Tate’s Hamish Anderson’s take on funky wines with traditional food & classic wines with unusual food.
DOWNEY’S BUSINESS:Jonathan Downey (owner of The Rushmore Group, including Match Bar group, Milk & Honey, The Player, The East Room (RIP), The Clubhouse Chamonix, Giant Robot & Redhook) on the business of running a successful bar.
PROMOTIONS & SOCIAL MEDIA:Kiss goodbye to graveyard shifts with novel promotions and learn how to use e-marketing to drive footfall. Ed Turner, Commercial Director of Geronimo Inns and Matthew D’Arcy, from EventChanneler, show you how.
Visit the official show website for more information: www.imbibe.com/2010
Stand sales are particularly strong and exhibitors include: Amathus Drinks, Asahi , Bacardi Brown Foreman Brands, Brooklyn Brewery, Champagne Louis Roederer, Chase Vodka, Codorníu, Copa Jeréz, Diageo Reserve Brands, Eaux De Vie, Enomatic, Fentimans, Finest Call Premium Cocktail Mixers, Fluid Brands, Funkin, Hallgarten, Houghton the Bandit, La Fée, Love Drinks, Martell, Miller Brands UK, Mixxit, Molecular Mixology, Novum Wines, Pernod Ricard, Perrier, Pol Roger Portfolio, Sacred Gin, Undurraga Wines, Wines of California, and many more.