Organizacja i najważniejsze elementy efektywnej sprzedaży usług hotelowych

Opublikowano: 27-04-2011

9 maja 2011 r. / Centrum Edukacji i Biznesu zaprasza do udziału w specjalistycznym cyklu warsztatów dla  osób  zatrudnionych w branży Horeca.
Tematem szkolenia jest Organizacja i najważniejsze elementy efektywnej sprzedaży usług hotelowych

9 maja 2011 Kraków

ce-b

Celem szkolenia Pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż w Hotelu jest poprawa efektywności ich działań poprzez pogłębienie wiedzy z zakresu wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingowych, analiz rynkowych oraz optymalizacji przychodów. Przypomnimy zasady kreowania produktu dla swojego Obiektu oraz wesprzemy w segmentacji Państwa klientów.

Ramowy zakres szkolenia:

1. Co i dla KOGO?  Produkt hotelowy a segmentacja klienta

2. TĘDY i OWĘDY, czyli jak dotrzeć do klienta – nowoczesne narzędzia marketingowe i ich przydatność w  promowaniu produktów w zależności od grupy docelowej i rodzaju produktu.

3. Revenue management – optymalizacja przychodów

4. Lojalny klient – bezcenny!  Na co zwracać uwagę przy tworzeniu programu lojalnościowego,  by był skuteczny i przyjazny dla klienta

5. Dział sprzedaży – co zrobić, abym  był maksymalnie efektywny 

6. Praktyczne rady, jak przygotować oferty, umowy, praktyka codzienna sprzedaży i rezerwacji

7. Pytania, dyskusja, omówienie/analiza konkretnych przykładów z praktyki zawodowej Trenera i  Uczestników


Szczegóły: www.ceib.com.pl

 


Szkoleniom Centrum Edukacji i Biznesu patronuje Polska Izba Turystyki, czasopisma: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, branżowe portale: Horecanet.pl, Horecainfo.pl, Platforma Gastronomiczna Papaja oraz Portal gastronomiczny NewsGastro.

newsgastro_300

Osoba kontaktowa:

Anna Górnicka
Tel. 795 299 158
Tel. 507 306 932
a.gornicka@ceib.com.pl