Druga certyfikacja produktów w programie „DOCEŃ POLSKIE”
Opublikowano: 23-07-2011



Produkty dostarczone do certyfikacji oceniane były przez Lożę Ekspertów w składzie:
- Mirek Drewniak (Fundacja Klubu Szefów Kuchni) – przewodniczący Loży Ekspertów,
- Zbigniew Kurleto (Fundacja Klubu Szefów Kuchni),
- Jarosław Kujawa (Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi),
- Celina Nierodkiewicz (Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP),
- Katarzyna Salomon (Doceń Polskie).
Certyfikowane produkty charakteryzowały się wysoką jakością, dlatego też po raz pierwszy w historii DOCEŃ POLSKIE wyłoniono kilka TOP PRODUKTÓW – wyrobów, które uzyskały maksymalną liczbę punktów. Należą do nich:
- Herbata liściasta zielona oryginalna firmy PPH BIOFLUID,
- Makaron babuni – swojski 4-jajeczny firmy EKO-MAK Makarony Babuni Ryszard Kaczorowski,
- Tonic jurajski, napój gazowany Jurajskiej Spółdzielni Pracy,
- Salceson firmy “U Tereski” wyrób i sprzedaż wędlin metodą tradycyjną,
- Miód pitny niesycony Półtorak Piasecki firmy Mazurskie Miody ZPH „Karolina”,
- Miodówka śliwkowa Piasecki Plum firmy Mazurskie Miody ZPH „Karolina”,
- Mąka tortowa Reva marka własna sieci Intermarche,
- Piwo raciborskie miodowe z Browaru Zamkowego Racibórz,
- Piwo twierdzowe z Browaru Zamkowego Racibórz,
- Kasza gryczana prażona BIO firmy Biofuturo Trade,
- Karczek domowy pieczony z Zakładów Mięsnych “Madej & Wróbel”.
Gratulujemy wyróżniony firmom i już dziś zapraszamy do kolejnej certyfikacji która odbędzie się w październiku br.
Więcej informacji na
oraz pod numerami telefonów: 32 419 17 00, 32 419 16 90, 509 230 711, 509 230 713
————————————————————————–
Doceń polskie
1. Dla kogo i po co?
Program „Doceń polskie” ma na celu promocję wysokiej jakości produktów dostępnych na polskim rynku.
Skierowany jest do producentów dóbr konsumpcyjnych ze szczególnym naciskiem na produkty FMCG (produkty/dobra szybko zbywalne).
Uczestnictwo w programie „Doceń polskie” gwarantuje producentowi szerokie wsparcie promocyjne na różnych płaszczyznach i za pośrednictwem różnych nośników informacji – za pośrednictwem mediów tradycyjnych jak i elektronicznych.
Istnieją dwa sposoby dostarczenia produktu do oceny dopuszczającej przyznanie znaku „Doceń polskie”:
– zgłoszenie produktu przez jego Producenta,
– nominowanie produktu przez Lożę Ekspertów.
2. Zasady uczestnictwa.
Zgłoszenie do Programu promocyjnego „Doceń polskie” jest BEZPŁATNE.
Producenci dostarczają swoje produkty do oceny przez Lożę Ekspertów.
Ocena dostarczonych produktów jest prowadzona przynajmniej cztery razy w roku.
Produkty oceniane są pod kątem spełnienia wymagań Programu, na podstawie dostarczonych, razem z produktem, Deklaracji zgłoszeniowych oraz podczas bezpośredniej oceny prowadzonej przez Lożę Ekspertów.
Loża Ekspertów oprócz przyznania lub nie, produktowi prawa do używania znaku „Doceń polskie” może również, w wyjątkowych przypadkach, przyznać wyróżnienia „TOP Produkt” dla produktów posiadających szczególne walory jakościowe.
3. Patronat honorowy / współpraca.
Program promocyjny „Doceń polskie” posiada honorowy patronat Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Współpracę merytoryczną nad oceną/przyznaniem znaku sprawują: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso, UPEMI oraz Fundacja KLUBU SZEFÓW KUCHNI.
4. Wsparcie promocyjne.
Produkty posiadające znak „Doceń polskie” otrzymują szerokie wsparcie promocyjne:
– Dodatek „Palce lizać” do Gazety Wyborczej
– Serwis internetowy www.DocenPolskie.pl
– Portale internetowe oraz media związane z kulinariami