Next Day Summit 2020  

Opublikowano: 01-07-2020

 
 
  Next Day Summit 2020  
  Consumer of the future  
 

Odliczamy już tygodnie do spotkania z Państwem podczas Next Day Summit i gromadzimy kolejne inspiracje, analizy oraz prognozy. A wraz z nimi nasze zaciekawienie zmieniającym się konsumentem rośnie jeszcze mocniej. Stoi on w coraz większym rozkroku: z jednej strony pragnie spędzać czas „na mieście” i skompensować sobie ostatnie miesiące spędzone w izolacji, ale z drugiej tli się w nim lęk przed koronawirusem. Jakie decyzje podejmie w tej sytuacji? Jak, będąc producentem czy usługodawcą, na to odpowiadać, jak przygotować się na zarządzanie owym lękiem również w kolejnych latach? M.in. o tym będziemy dyskutować już 29 września.

 

Tematy te podejmujemy nieustająco w naszych mediach, zachęcamy więc do towarzyszenia nam codziennie, również w materiałach „audio”. O tym, jak już zmieniło się pojęcie „customer experience” i co to oznacza dla branży handlowej czy HoReCa, rozmawiamy z Szymonem Mordasiewiczem, dyrektorem komercyjnym GfK, w jednym z naszych podcastów:

 

Jednym z prelegentów konferencji Next Day Summit będzie Honorata Jarocka – senior food and drink analyst z firmy Mintel. Jako ekspert od tego, czego pragną konsumenci i co wpływa na ich decyzje, firma zidentyfikowała trendy, które ukształtują globalną branżę żywności, napojów i gastronomii przez najbliższe 10 lat. Na pewno ważny będzie smak i przystępna cena produktów, ale co jeszcze wpłynie na decyzje zakupowe? Podczas Next Day Summit powiemy m.in. o społecznej odpowiedzialności biznesu z naciskiem na środowisko, o wzmocnionej personalizacji – również z nawiązaniem do gastronomii, a także o nowym wymiarze rolnictwa. Każdy z trendów uzupełnimy o informację o wpływie pandemii COVID-19 na przyszłość rynkową, preferencje konsumentów i działania marek. W nawiązaniu do powyższych tematów polecamy lekturę artykułów na stronie www.ouichef.pl:

Według danych Mintel 54% respondentów w Polsce deklaruje, że produkty roślinne są bardziej przyjazne środowisku niż mięso i nabiał. Marta Dymek, ambasadorka kuchni roślinnej, podpowiada, co mogą zrobić polscy restauratorzy i szefowie kuchni, aby nie przegapić wegerewolucji:

 

54% Polaków deklaruje, że wybuch pandemii COVID-19 skłonił ich do wzbogacenia swojej diety o składniki odżywcze, które wspierają odporność. Wyniki raportu zatytułowanego Chorzy Hoży przygotowanego przez agencję IQS pokazują, jak żywią się Polacy w dobie pandemii:

 

Nasza dieta zmienia się. Na deser przeczytajcie o ciastkach bez cukru, czyli o historii „niecukierni” Fit Cake z Białegostoku, która ma już 14 lokali:

›› Ciasta bez cukru? To się opłaca! Sprawdź, jak to działa w Fit Cake

 
 
Informacje o konferencji – na stronie
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.
ul. Goraszewska 23A, 02-910 Warszawa
Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy KRS numer 0000038991
NIP: 587-020-04-12
Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł