III Konferencja szkoleniowa dla nauczycieli szkół hotelarskich
Opublikowano: 10-10-2009

23-25 października 2009 r. Gdańsk Novotel Marina
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest skierowane do nauczycieli hotelarstwa, marketingu i obsługi konsumenta.
Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?
Ponownie zapraszamy do hotelu Novotel Gdańsk Marina, malowniczo położonego i gwarantującego sprzyjające warunki szkoleniowe.
Szkolenie odbędzie się w dniach od 23 października 2009 r. (piątek) do 25 października (niedziela).
Za ile?
Koszt udziału w konferencji wynosi 560,00 zł.
Trenerzy:
Maria Bazylewicz-Radio,
Teresa Nowicka,
Jacek Piasta,
Sylwia Oparka
Program szkolenia
Szkolenie rozpocznie się w piątek (23 października) a zakończy w niedzielę (25 października).
Zaplanowaliśmy, w celu rzetelnej realizacji ćwiczeń, podział na grupy liczące nie więcej niż 30-35 osób.
W przypadku dużego zainteresowania szkoleniem, uczestnicy zostaną podzieleni na dodatkowe grupy. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy
uczestnik otrzyma drogą mailową ostateczny program wraz z informacją o przydzielonej grupie.
23 października 2009 (piątek)
14,00-15,50 zakwaterowanie uczestników konferencji
16,00-17,15 Teresa Nowicka
Warsztaty obejmujące omówienie i wykonanie projektu z czerwca 2009 r.
17,15-17,30 przerwa kawowa
17,30-18,45 Teresa Nowicka
Warsztaty obejmujące omówienie i wykonanie projektu z czerwca 2009 r.
19.00 kolacja
24 października 2009 (sobota)
8,00-9,00 śniadanie
9,00-11,30 Teresa Nowicka
cd. warsztatów obejmujących omówienie i wykonanie projektu z czerwca 2009 r.
11,30-12,00 przerwa kawowa
12,00-13,15 Sylwia Oparka
Jak pracować z pomocami dydaktycznymi – ćwiczenia: check in, check out, VIP Maria Bazylewicz-Radio
Wykład z prezentacją: 1.Room service.
2.Skrócona karta menu.
Ćwiczenia: obsługa VIPa w pokoju- zakąski specjalne
13,15-14,30 Jacek Piasta
Ćwiczenia z elementów mieszanki marketingowej usług hotelarskich (Public relations. Promocja. Dystrybucja)
14,30-15,30 lunch
15,30-18,00 Maria Bazylewicz-Radio
Wykład z prezentacją: 1.Room service.
2.Skrócona karta menu.
Ćwiczenia: obsługa VIPa w pokoju- zakąski specjalne Sylwia Oparka
Jak pracować z pomocami dydaktycznymi – ćwiczenia: check in, check out, VIP
Jacek Piasta
Ćwiczenia z elementów mieszanki marketingowej usług hotelarskich (Public relations. Promocja. Dystrybucja)
19,00 kolacja
25 października (niedziela)
8,00-9,00 śniadanie
9,00 Wyjazd uczestników szkolenia
żródło: Hotelarze.pl