Organizacja i najważniejsze elementy efektywnej sprzedaży usług hotelowych
Opublikowano: 27-04-2011

9 maja 2011 r. / Centrum Edukacji i Biznesu zaprasza do udziału w specjalistycznym cyklu warsztatów dla osób zatrudnionych w branży Horeca.
Tematem szkolenia jest Organizacja i najważniejsze elementy efektywnej sprzedaży usług hotelowych
9 maja 2011 Kraków
Celem szkolenia Pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż w Hotelu jest poprawa efektywności ich działań poprzez pogłębienie wiedzy z zakresu wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingowych, analiz rynkowych oraz optymalizacji przychodów. Przypomnimy zasady kreowania produktu dla swojego Obiektu oraz wesprzemy w segmentacji Państwa klientów.
Ramowy zakres szkolenia:
1. Co i dla KOGO? Produkt hotelowy a segmentacja klienta
2. TĘDY i OWĘDY, czyli jak dotrzeć do klienta – nowoczesne narzędzia marketingowe i ich przydatność w promowaniu produktów w zależności od grupy docelowej i rodzaju produktu.
3. Revenue management – optymalizacja przychodów
4. Lojalny klient – bezcenny! Na co zwracać uwagę przy tworzeniu programu lojalnościowego, by był skuteczny i przyjazny dla klienta
5. Dział sprzedaży – co zrobić, abym był maksymalnie efektywny
6. Praktyczne rady, jak przygotować oferty, umowy, praktyka codzienna sprzedaży i rezerwacji
7. Pytania, dyskusja, omówienie/analiza konkretnych przykładów z praktyki zawodowej Trenera i Uczestników
Szkoleniom Centrum Edukacji i Biznesu patronuje Polska Izba Turystyki, czasopisma: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, branżowe portale: Horecanet.pl, Horecainfo.pl, Platforma Gastronomiczna Papaja oraz Portal gastronomiczny NewsGastro.
Osoba kontaktowa:
Anna Górnicka
Tel. 795 299 158
Tel. 507 306 932
a.gornicka@ceib.com.pl