Telepizza planuje otworzyć nowe lokale w tym roku
Opublikowano: 20-04-2010


W rozmowie z seriwsem Franczyza w Polsce dyrektor Kościuszko przyznaje, że rok 2009 był trochę gorszy niż władze spółki oczekiwał, ale nie było znaczących spadków sprzedaży.
– W dostawie wręcz odnotowaliśmy wzrosty, ale na pewno wciąż musimy pracować nad lepszą frekwencją w lokalach. W tym celu zwiększyliśmy częstotliwość kampanii reklamowych. Kryzys na pewno był widoczny także w tym, że wiele prywatnych lokali bądź mniejszych sieci sobie nie radziło, dostawaliśmy propozycje, by je przejmować – wyjaśnia Tadeusz Kościuszko.
Obecnie co do wielkości Telepizza jest drugą po Da Grasso siecią pizzerii w Polsce. Zdaniem przedstawiciela sieci, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki, Telepizza jest pierwsza.
– Z badań wynika, że 97 proc. Polaków zna nasza markę. Podobnym wynikiem może poszczycić się niewiele sieci gastronomicznych, m.in. McDonald’s czy KFC – chwali swoją sieć dyrektor.
Zapewnia jednocześnie, że jego firma nie będzie otwierać pizzerii za wszelką cenę tylko po to, by mieć ich więcej niż Da Grasso.
– Celem naszego biznesu jest to, by na każdym lokalu zarabiał zarówno franczyzodawca jak i franczyzobiorca. Jako że my mamy miesięczne opłaty franczyzowe uzależnione od sprzedaży, to zależy nam na tym, żeby lokalizacje były trafnie dobrane, by generowały jak najwyższą sprzedaż – podsumowuje Tadeusz Kościuszko.
Źródło: http://www.portalspozywczy.pl