Zimowy Zlot Barmanów – Krynica 2011
Opublikowano: 15-02-2011

Drogie Koleżanki i Koledzy barmani oraz wszyscy sympatycy SPB!!!
Mam niewątpliwą przyjemność zaprosić Was na kolejny już XVI ZLOT ZIMOWY do pięknej Krynicy Zdrój i bardzo gościnnego dla nas Hotelu Krynica.
Z roku na rok impreza się rozrasta i to nas bardzo cieszy, ale również zobowiązuje do pewnych zmian organizacyjnych. Proszę o uwagę!
W zlocie mogą brać udział aktualni członkowie SPB czyli członkowie którzy opłacili składkę członkowską w roku 2010 lub do 28 lutego roku bieżącego. Wszystkie osoby, które dokonały wpłaty lub się dopiero zapisały po 28 lutego muszą przywieźć ze sobą na zlot potwierdzenie wpłaty. Podczas zlotu składki oraz wpisowe nie będą przyjmowane! Wszystkich operacji finansowych dokonujemy na konto SPB (nr konta od wielu lat niezmienny oraz kwoty składek na stronie internetowej SPB w zakładce „Sprawy członkowskie”).
Każdy członek SPB spełniający powyższe warunki może (do czego zachęcamy) zaprosić tylko JEDNĄ osobę towarzyszącą! Za którą jest odpowiedzialny w czasie imprezy.
Koszt uczestnictwa w zlocie to dla członka SPB 290 zł /os., a dla osoby towarzyszącej 350zł/os.W kwocie zakwaterowanie, wyżywienie oraz udział w planowanych imprezach. Cena obejmuje zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych.
Aby mieć zagwarantowane miejsce w hotelu należy dokonać rezerwacji drogę elektroniczną wypełniając dokładnie zamieszony formularz zgłoszeniowy na którym należy zgłosić również osobę towarzyszącą. Rejestracja będzie aktywna do 4-go marca do godziny 00:00. W przypadku wykorzystania przewidzianej puli miejsc w hotelu zostanie zablokowana przed czasem. Ilość miejsc jest ograniczona więc prosimy o szybką decyzję.
Bardzo proszę o przemyślane podejmowanie decyzji dotyczącej udziału w konkursie TDF by nie doszło do sytuacji jak w ubiegłym roku. Kto zostanie zakwalifikowany do udziału w konkursie lub dokona zgłoszenia udziału w zlocie, a z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału w zawodach lub zlocie zobowiązany jest natychmiast poinformować mnie o tym fakcie e-mailowo pod adresem: (bgaluha@onet.pl). Ważne jest by każdy kto chce brać udział w zlocie miał taką szansę.
Wszyscy uczestnicy zlotu zobowiązani są do przestrzegania harmonogramu zlotu i punktualności oraz uczestnictwa w przygotowanych szkoleniach (członkowie SPB obowiązkowo) i innych aktywacjach.
Proszę pamiętać, iż spotykamy się nie tylko po to by się integrować i bawić, ale również po to by się czegoś nauczyć. W czasie prezentacji firm partnerskich SPB oraz innych szkoleń proszę o obecność i uwagę oraz szacunek dla prowadzących.
Biorąc w nich aktywny udział realizujemy podstawowy cel statutowy Stowarzyszenia jakimi są edukacja i rozwój zawodowy.
Ze względu na końcówkę karnawału oraz święto jakie przypada na dzień 8 marca prosimy o specjalne przygotowanie się do wieczornej imprezy. Warunkiem wejścia do klubu będzie posiadanie przez Panie stroju wieczorowego. Panów natomiast prosimy o specjalne prezenty dla Naszych Kobiet (preferowane upominki od Diora, LV, futra ekologiczne, perły, kluczyki do Ferrari i inne tego typu drobiazgi?). Sprawę proszę potraktować poważnie, ale z przymrużeniem oka i mam nadzieję, że fantazji nikomu nie zabraknie.
Każdy z uczestników ponosi osobiście odpowiedzialność za ewentualne szkody na terenie hotelu i innych miejsc, w których będzie odbywał się zlot
Podmioty gospodarcze które będą potrzebowały fakturę VAT muszą doliczyć podatek VAT do obowiązujących cen.
W imieniu Zarządu Okręgowego Polski Południowej oraz Zarządu Głównego zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do wzięcia udziału w zbliżającym się święcie Polskich Barmanów.
Z barmańskim pozdrowieniem
Bogdan Gałuszka
Prezes Okręgu Południowego
AGENDA ZLOTU
6 Marca 2011 (dzień pod patronatem Firmy Philip Morris ) – dodatkowy koszt wynosi 140 PLN (kolacja + nocleg + śniadanie )
17.30 Kolacja (restauracja Hotelu Krynica)
20.00 Rozpoczęcie Finału konkursu Marlboro Explores Innovations 2011
22.30 AfterParty „Marlboro Explores Innovations” Klub nocny
7 Marca 2011
Do 11.00 Przybycie uczestników konkursu Tymbark Drink Festiwal III do Hotelu Krynica
12.45 Wyjazd autokarami z pod hotelu do pijalni wód (uczestnicy konkursu w autokarze nr 1)
13.00 Lunch dla uczestników Zlotu zimowego w pijalni wody (opaski identyfikacyjne obowiązkowe)
13.15 Odprawa uczestników konkursu w pijalni wody
14.00 Oficjalne otwarcie Zlotu oraz rozpoczęcie konkursu Tymbark Drinks Festival III
16.00 Zakończenie konkursu Tymbark Drinks Festival III – eliminacje
16.15 Eliminacje Flair do Pan-American Bartending Championship Tenerife May 2011
17.15 Zakończenie zmagań barmańskich – transfer do hotelu Krynica
17.45 – 20.30 Prezentacje firmowe w salach konferencyjnych Hotelu Krynica (obecność wszystkich członków SPB biorących udział w zlocie – OBOWIĄZKOWA)
21.00 Kolacja (restauracja Hotelu Krynica)
20.00 – 22.00 Na poziomie „0” bary z produktami do degustacji
22.00 – 2.30 Impreza wieczorna Tymbark Night & Yellow J&B Party (żółte stroje premiowane)
8 Marca 2011
8.00-10.00 Śniadanie (restauracja Hotelu Krynica)
10.30 Wyjazd autokarami na stok narciarski Słotwiny
12.00 – 14.00 Zawody narciarskie w różnych kategoriach
13.00 – 14.30 Lunch na stoku – grill dla wszystkich uczestników!!!
15.00 Powrót do hotelu autokarami
17.00 Finał TDF 2011. (Hall główny Hotelu Krynica)
20.00 Ogłoszenie wyników, rozdanie dyplomów, nagród w konkursach barmańskich i zawodach sportowych.
21.00 Kolacja (restauracja Hotelu Krynica)
22.00 – 2.30 Impreza wieczorna pod hasłem „Gramy pod śledzika” Klub nocny D.J.
9 Marca 2011
8.00 – 10.0 Śniadanie (restauracja Hotelu Krynica)
Łzy pożegnania, wymiana adresów i zapewnianie, że będziemy pisać listy i pamiętać do następnego razu?
Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie, gdyż zapewne takie nastąpią (z wyłączeniem czasu i miejsca konkursów). Aktualny i dokładny harmonogram zlotu zostanie umieszczony w holu Hotelu Krynica.
Regulamin Tymbark Festival Drinks Zima 2011-02-02 Edycja III
Karta zgłoszeniowa w formie elektronicznej ukaże się na oficjalnej stronie internetowej Stowarzyszenia Polskich Barmanów.
Rozpoczęcie rejestracji zgłoszeń nastąpi 14 lutego 2011 o godzinie 00:00.
Ilość uczestników konkursu jest ograniczona do 36 osób.
O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Regulamin Konkursu
Konkurs odbędzie się w dwóch etapach.
Runda Pierwsza rozpocznie się 7 marca w Hali Głównej Pijalni Wód w Krynicy Zdrój o godzinie 14:00.
Odprawa dla uczestników konkursu w Pijalni Wód o godz. 13.15.
Barmani będę współzawodniczyć w sześciu grupach po sześć osób.
Każdy z zawodników będzie miał 6 min. Na przygotowanie 4 porcji napoju mieszanego typu long drink bezalkoholowy.
Zwycięzca każdej grupy przechodzi do rundy finałowej, która odbędzie się 8 marca w Hotelu Krynica o godz. 17:00.
Receptury
Napój mieszany musi być przygotowany na bazie soków Tymbark, syropów Monin i wody Perrier (patrz port folio).
Napój nie może zawierać więcej niż pięć ingrediencji (wliczając dashe, krople, owoce).
Niedopuszczalne jest użycie własnoręcznie przygotowanych składników (wszystkie muszą być dostępne w sprzedaży) oraz innych soków, syropów i wód niż wymienione w port folio.
Niedopuszczalne jest użycie własnego szkła.
Barman używa własnego sprzętu (również w przygotowalni, organizator nie zapewnia blenderów!)
Lód i szkło zabezpiecza organizator.
Dekoracje
Dekoracje napojów mieszanych muszą być wykonane na miejscu w przewidzianym czasie ze składników konsumpcyjnych (reguły IBA). Żaden wcześniej przygotowany element nie będzie dopuszczony.
Uczestnicy w przygotowalni będą mieli 15 min na przygotowanie dekoracji i sprzętu do startu.
W przypadku niedokończenia dekoracji zawodnik może dokończyć ją na stanowisku konkursowym wykorzystując limit czasu na przygotowanie napojów.
Sędziowie
Jurorami degustacyjnymi będą zaproszone osoby z grona VIP oraz spośród przedstawicieli sponsorów i członków SPB.
Wykonane napoje będą oceniane przez jury w systemie włoskim.
Sędziowanie techniczne odbywać się będzie według zasad IBA pod okiem Master Bartenderów SPB.
Limit czasu na wykonanie konkursowych czterech porcji wynosi 6 min. Po przekroczeniu limitu doliczane będą punkty karne a po przekroczeniu 7 min. nastąpi dyskwalifikacja zawodnika.
Runda Finałowa
Celem konkurencji z zastosowaniem „magic-box” jest ocena kreatywności, umiejętności oraz estetyki pracy i wykreowanych przez finalistów rundy pierwszej napojów.
Każdy z barmanów wylosuje inny „magic-box” zawierający składniki alkoholowe, syropy, owoce. Portfolio soków Tymbark będzie dostępne dla wszystkich xw pełnym zakresie.
Uczestnicy używają własnego sprzętu.
Finaliści będą mieli 15 min. na przygotowanie, podanie jurorowi technicznemu receptury wraz z nazwą oraz wykonanie czterech porcji napoju mieszanego typu long drink. Składniki dekoracji będą umieszczone w „magic-boxach”.
Szkło dla wszystkich uczestników zabezpiecza organizator.
Zwycięzcą konkursu zostaje barman, który w obu rundach uzyska najwięcej punktów.
Receptura powinna być przygotowana według takich samych reguł jak w rundzie pierwszej. Należy uwzględnić użycie składników alkoholowych, których łączna objętość nie może przekraczać 7 cl w jednej porcji napoju.
Obowiązywać będą zasady oceny technicznej i degustacyjnej jak w rundzie pierwszej.
Prawa autorskie
Poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego do konkursu Tymbark Drink Festiwal III uczestnicy wyrażają zgodę na fotografowanie w celach prasowych oraz PR. Każdy z uczestników ceduje prawa autorskie do każdego wykreowanego drinka podczas konkursu na rzecz Tymbark i jemu zależnych.
Kontakt:
Bogdan Gałuszka
Prezes o/płd. SPB
Portfolio Tymbark Drinks Festival III



Organizator zapewnia wymienione produkty
Maspex:
Soki Tymbark
Pomarańcza 100% classic
Pomarańcza z mango
Pomarańcza sycylijska
Pomarańcza z mandarynką
Pomarańcza z miąższem
Jabłko 100%
Jabłko Champion
Antonówka
Multiwitamina Classic
Czarna porzeczka
Grejpfrut biały
Grejpfrut czerwony
Ananas
Wiśnia
Kaktus Owoce Świata
Granat Owoce Świata
Limonka Owoce Świata
Żurawina Owoce Świata
Zielony Banan Owoce Świata
Pomidor pikantny
Sok pomidorowy
Lemoniady: Cytrynowa, Grejpfrutowa, Rabarbarowa
Tiger – Energy Drink
Centrum Wina
Syropy MONIN
1. Blue Curacao
2. Coconut
3. Cucumber
4. Green Apple
5. Green Banana
6. Lime Citro Vert
7. Lychee
8. Passion Fruit
9. Pink Grapefruit
10. Pomegranate
11. Rose
12. Vanilla
Nestle Waters
Woda Perrier
Wszyscy zawodnicy, którzy będą chcieli użyć innych produktów firm Tymbark i Monin, zabezpieczają je we własnym zakresie.