18. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Eurogastro
Opublikowano: 17-12-2013

W dniach 26 – 28 marca 2014 odbędą się już po raz osiemnasty Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro.
EuroGastro to najważniejsze i nawiększe wydarzenie targowe w Polsce dedykowane branży HoReCa. Ideą targów EuroGastro jest przedstawienie pełnej i różnorodnej oferty produktów, usług i rozwiązań dla gastronomii. Na EuroGastro obecni są przedstawiciele wiodących firm z Polski i z zagranicy, co stanowi znakomitą okazją do porównania ich oferty, a także do nawiązania międzynarodowych kontaktów handlowych.
Ekspozycja targowa podzielona jest na cztery sektory tematyczne
- sektor wyposażenia zaplecza kuchennego
- sektor żywności i napojów dla gastronomii
- sektor kawowy
- sektor wyposażenia sal restauracyjnych i barów
Nowością najbliższej edycji będzie sektor tematyczny „Drink & Bar”
Podążając za zapotrzebowaniem rynku, odzwierciedlonym m.in. w najnowszych wynikach opracowania PMR
pt. „Rynek HoReCa w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014” wskazujących
na popularność spożywania alkoholu przy posiłkach program targów został uzupełniony o nowy sektor
„Drink & Bar”.
Przedstawiciele branży zapoznają sięz ofertą alkoholi mocnych, win, piw oraz sprzętu i akcesoriów. Dodatkowo prezentowane będą produkty niezbędne do przyrządzania drinków.
Odbiorcy Targów EuroGastro
-
Właściciele i menadżerowie:
- restauracji
- barów typu fast food i snack-bar; małej gastronomii
- kawiarni
- firm cateringowych
- hurtowni gastronomicznych
- lodziarni i cukierni
- super- i hipermarketów odpowiedzialni za zakupy oraz współpracę z dostawcami
- klubów, dyskotek, pubów
- Dystrybutorzy produktów i usług dla HoReCa
- Zarządzający punktami zbiorowego żywienia w stołówkach, kantynach, szpitalach, więzieniach, domach dziecka, szkołach oraz innych podobnych placówkach
- Grupy opiniotwórcze: kucharze i szefowie kuchni
Firmy prezentujące swoją ofertę na Targach EuroGastro
-
Producenci i dystrybutorzy:
- wyposażenia i sprzętu dla gastronomii
- żywności i napojów dla gastronomii
- alkoholi i używek
- akcesoriów dla gastronomii
- mebli dla gastronomii
- wyposażenia sal restauracyjnych i barów
- produktów, półproduktów cukierniczych, lodziarskich i piekarskich
- drobnego sprzętu dla cukiernictwa i lodziarstwa
- oprogramowania dla gastronomii
- środków czyszczących
- odzieży roboczej