2 lata gwarancji na profesjonalny sprzęt Horeca Select

Opublikowano: 31-08-2010

W odpowiedzi na oczekiwania klientów, dostępna jedynie w MAKRO marka Horeca Select została wzbogacona o starannie wyselekcjonowaną linię profesjonalnych urządzeń gastronomicznych, na które hurtownia daje 24 miesięczną gwarancję.

logo_serwis_copy.jpgMAKRO Cash & Carry przygotowało wyjątkową ofertę dla klientów z grupy hoteli, restauracji i cateringu. We wszystkich halach sieci dostępny jest profesjonalny sprzęt gastronomiczny sygnowany marką Horeca Select, obejmujący m.in. zamrażarki, witryny chłodnicze, kuchenki, piekarniki, czy frytownice. Są to specjalistyczne urządzenia charakteryzujące się nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi i niskimi kosztami eksploatacji. Decydując się na zakup produktu z asortymentu Horeca Select przedsiębiorca może być pewien jego trwałości i wysokiej jakości wykonania.

Wszystkie urządzenia marki Horeca Select objęte są 24 miesięczną gwarancją. Co więcej, dla wybranych urządzeń, takich jak zamrażarki, witryny chłodnicze, zmywarki, piece i piekarniki, uruchomiono także serwis gwarancyjny z dojazdem do klienta. Zaistniałą usterkę można zgłaszać poprzez infolinię czynną 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Serwisant zjawi się u Klienta maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.

   krajalnica.jpg    witryna_chlodnicza.jpg    piekarnik.jpg

Horeca Select to profesjonalna linia starannie wyselekcjonowanych produktów spożywczych oraz artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia lokalu gastronomicznego, czy firmy cateringowej na najwyższym poziomie. Markę cechuje wysoka jakość, precyzyjny dobór produktów, odpowiednie rozmiary opakowań oraz konkurencyjne ceny. W chwili obecnej asortyment Horeca Select obejmuje 430 produktów. Oferta jest nieustannie rozwijana. Horeca Select to marka dystrybuowana na polskim rynku wyłącznie przez MAKRO Cash & Carry.

Szczegółowe informacje na temat oferty, a także usługi montażu oraz serwisu dostępne są w halach MAKRO oraz u konsultantów HoReCa.



Więcej informacji na stronie
www.horecaselect.pl.

***

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 31 hal (w tym dwie hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie i w Lesznie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7, 5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl

    

makro.jpg

       

METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.