2014 – przełomowy rok dla SmartenPR
Opublikowano: 09-01-2015

Jesteśmy pierwszą firmą Public Relations na rynku specjalizującą się w HoReCa Marketing & Public Relations.

Rok 2014 był dla nas wyjątkowy i bardzo owocny. Agencja SmartenPR była partnerem i sponsorem najważniejszych wydarzeń kulinarnych w Polsce. Poczynając od XII Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej L’Art de la cuisine Martell, IX Festiwal Kuchni Greckiej, konkursy: Kuchnia Polska Wczoraj i Dziś, Kulinarny Rajd Mistrzów, Food&Drink Festival i inne.

Pracowaliśmy z najlepszymi w Restauracji Mistrzów. Nazwiska mówią same za siebie – Karol Okrasa, Kurt Scheller, Dariusz Struciński, Grzegorz Labuda, Jarosław Uściński, Tomasz Deker, Łukasz Pielak, Tomasz Dziura to creme de la creme polskich szefów kuchni. Mieliśmy niebywałą przyjemność pracować z nimi przejmując działania PRowe i Marketingowe nad Restauracją Mistrzów, która otworzyła swe podwoje podczas Mistrzostw Świata w piłce plażowej w Starych Jabłonkach. Jesteśmy dumni, że tak znane nazwiska, osobowości i autorytety w branży gastronomicznej zaufały naszej firmie.

Złota jesień 2014, nie tylko za oknem była złota. Dla naszej agencji obfitowała w ciekawe spotkania i zrealizowane duże kontrakty.
Uczestniczyliśmy w Chef’s Only – największym chyba spotkaniu szefów z różnych środowisk kucharskich, które odbyło się w Mikołajkach. Wsparliśmy plebiscyt 100 Best Restaurants Awards 2014.

Pod koniec roku podpisaliśmy umowę z Agencją Rynku Rolnego w ramach promocji kuchni polskiej i przygotowania książki kulinarnej. Efekty tej współpracy już niebawem będzie można zobaczyć.

Na liście sukcesów agencji Smarten PR mieliśmy kolejny powód do dumy i radości. Dbając o wizerunek i sprawy zawodowe Tomka Jakubiaka zaplanowaliśmy kolejny, zwrotny punkt w jego karierze. Do tej pory znany z małego ekranu, gospodarz programu „Jakubiak lokalnie” dzięki naszym staraniom i długim negocjacjom zyskał swoją autorską przestrzeń kulinarną – Gar Jakubiaka. Nasz pomysł i doprowadzenie go do szczęśliwego finału spotkał się z dużą aprobatą Tomka. Bowiem dzięki temu smacznemu przedsięwzięciu, którego się podjęliśmy, Tomek pokazuje na co dzień w Garze Jakubiaka jak wyśmienitą kuchnię kreuje.


To jednak nie koniec naszej radości. Tomasz Jakubiak został Ambasadorem marki i doradcą kulinarnym firmy Herbapol-Lublin S.A.! Tomek nie od dzisiaj promuje polską żywność i polskich producentów. A my nie od dzisiaj zajmujemy się negocjowaniem takich kontraktów. To nasz kolejny, spory sukces! Tym razem udało się SmartenPR na słodko zadbać o interesy Tomka Jakubiaka. Długo szukaliśmy firmy, która będzie idealnie pasowała do jego przekonań kulinarnych. I udało się. Ten słodki mariaż świetnie pasuje do promocji rodzimych, regionalnych produktów, do których od lat Tomek przekonuje Polaków będąc gospodarzem bijącego rekordy popularności programu „Jakubiak lokalnie” w telewizji Kuchnia +.
Jak można zauważyć – doświadczenie, praktyka, skuteczne narzędzia, codzienna współpraca z grupami opiniotwórczymi daje nam duże możliwości do skutecznego działania w kanale HoReCa.
Dziękujemy wszystkim Partnerom, którzy w minionym – 2014 roku zaufali nam i powierzyli swoje sprawy zawodowe. Mamy nadzieję, że swoją ciężką pracą i skutecznością w działaniu pokazaliśmy ile jesteśmy warci.
Codziennie przyświeca nam stare chińskie przysłowie: „Jeśli nie wiesz dokąd idziesz, to dojdziesz tam gdzie nie chcesz”. My wiemy dokąd zmierzamy! 2015 rok będzie jeszcze lepszy!