Aperitif po francusku
Opublikowano: 23-06-2010
Pomimo upalnych dni na imprezie pojawiło się wielu smakoszy i amatorów francuskiej kuchni. Liczne atrakcje i niespodzianki dla dorosłych i dzieci przyciągnęły całe rodziny. Każdy przez chwilę mógł poczuć się jak we Francji, a dzięki jarmarkowi mógł również zabrać do domu kawałek tego pięknego kraju ukrytego we francuskich smakołykach.
Zainteresowanie imprezą jest dowodem na to, że produkty francuskie wciąż podbijają serca polskich konsumentów.
Program:
• degustacje i sprzedaż szerokiej gamy francuskich produktów m.in.:
wina i alkohole, sery, wędliny, pasztety, ślimaki, foie gras, oliwki, musztardy, kawa, wody mineralne, ciasteczka, konfitury, czekolady oraz szereg innych produktów delikatesowych
• na miejscu można było kupić degustowane produkty w atrakcyjnych cenach.
• Prezentacja renomowanej francuskiej szkoły gastronomicznej Cordon Bleu
• Standy agencji turystycznych oferujących wyjazdy do Francji
• Stand Instytutu Francuskiego z ofertą kursów językowych
• W sobotę 12 czerwca – atrakcyjny program animacji i występów na scenie oraz liczne niespodzianki i konkursy dla klientów
• Sponsor główny Citroën Polska Firmowy Salon i Serwis Al.Krakowska 206, tel. 022 – 577 14 50/60/70, ul. Puławska 338, tel. 022 – 644 60 18 zaprezentował trzy modele samochodu: citroën C3, citroën DS3, citroën C5, które były wystawione w centralnym punkcie placu
• Więcej informacji na www.aperitifpofrancusku.pl.
Partnerzy akcji:
• Citröen – był głównym sponsorem akcji i zaprezentował 3 modele samochodów C3, DS3, C5
• Wina i Alkohole ( La Passion du Vin, Castel, Wina Słodkie Naturalne z Roussillon, Dom Wina – Blason, Domaines Lucien Lurton et Fils, Vignerons de Chusclan, M&P- Arrogant Frog, Albert Bichot, Champagne Raoul Collet Damblat Armagnac, Descas Pere & Fils, Chateau Vieux Plantier, Trezor, Win4you – Andre Lurton, Château de la Tuilerie, Georges Vigouroux, Winkolekcja – Domaine A. Cailbourdin, Domaine Brusset, Château Villerambert, Ad Vini – Jeanjean, La Chablisienne, Domaines Barons de Rothschild )
• Sery ( Rians, Le Rustique, Coeur de Lion, Soignon )
• Wędliny ( Labeyrie, Raffin, Jean Caby, Goldoni )
• Produkty spożywcze delikatesowe :
o Croc Frais – oliwki
o Café Sati – kawa
o Bonne Maman – konfitury
o Maille – musztardy
o Saint Honoré – piekarnia i ciastkarnia
o Nestle Waters – woda mineralna Perrier i Vittel
• Pozostałe – firmy :
o Cordon Bleu – francuska szkoła gastronomiczna
o Atout France – Rail Europe, Interhome- turystyka
o Instytut Francuski – kursy jezykowe
o Vitabri – namioty plenerowe
o Bistro BONJOUR w Blue City
o Szkoła makijażu FAM
Patroni medialni:
Kuchnia, Poradnik Domowy, Sukces, Magazyn Trendy, Wino Magazyn, Gazeta Warszawska, Les Echos de Pologne, Radio Pin, TVP Warszawa.pl, Magazyn Kawa.pl, Papaja.pl, Gastronauci.pl, Winomania.pl, Vinisfera.pl, Życie Warszawy.pl., Świat Elit.
Godziny imprezy w Blue City:
10 czerwca 2010 (czwartek) godz. 10.00-22.00
11 czerwca 2010 (piątek) godz. 10.00-22.00
12 czerwca 2010 (sobota) godz. 10.00-22.00
13 czerwca 2010 (niedziela) godz. 10.00-20.00
Program animacji:
10 czerwca 2010 (czwartek) godz. 18.00-20.00 (akordeonista, mimowie)
12 czerwca 2010 (sobota)
Na scenie przy fontannie:
12.00 i 14.00: pokazy kulinarne francuskiego szefa kuchni Alain Colnot z firmy Saint Honoré
18.30 pokaz kulinarny Karola OKRASY
liczne konkursy z nagrodami dla klientów
godz. 11.00-20.00 na placu przy fontannie: francuski szef kuchni doradzający przy zakupach produktów, akordeonista, mimowie, clown, żongler, karykaturzysta, pokazy makijażu szkoły FAM…
W akcji uczestniczyły supermarkety sieci Piotr i Paweł z Warszawy (Blue City i M1-Targówek) oraz Poznania (Stary Browar, Plaza, Promienista), w których od 10 do 12 czerwca odbywały się degustacje francuskich produktów.