BHA rozdaje nagrody: Jamie Oliver wśród laureatów
Opublikowano: 21-07-2010
Brytyjskie stowarzyszenie branży turystycznej i gastronomicznej – British Hospitality Association przyznało nagrody za wybitne osiągnięcia i działalność w tym sektorze w roku 2010.
W tym roku na gali rozdania nagród, która odbyła się 29 czerwca w Londynie przyznano wyróżnienia w 7 kategoriach. Podczas uroczystości dyrektor organizacji, Bob Cotton, zaznaczył, że uhonorowano nimi indywidualności lub organizacje za ich całoroczny wkład w rozwój branży.
Marką Roku została uznana szybko rozwijająca się sieć restauracji Jamiego Olivera – Jamie’s Italian. Wyróżniono ją za sukces w sektorze restauracji typu casual dining oraz za prowadzenie z pozytywnymi wynikami strategii rozwoju na cały kraj tworząc tym samym nowe miejsca pracy i wspaniałe miejsce nowych doznań kulinarnych.
Nagrodę w kategorii ochrony środowiska przyznano firmie ARAMARK, która odznaczyła się wrażliwym zespołem managerów i pracowników poświęcających się pracy nad redukcją wpływu działalności firmy na środowisko przyrodnicze.
W dziedzinie turystyki wyróżniono rodzinę Graves – właścicieli Armathwaite Hall – domku letniskowego i SPA nad jeziorem Bassenthwaite.
W kategorii Marketing zwyciężyła grupa hoteli BEST WESTERN, którą odznaczono za udaną, wartą milion funtów kampanię reklamową mającą na celu zwiększenie ruchu w 270 hotelach należących do sieci.
Nagrodę za innowacyjność odebrało City Inn za wprowadzanie nowych rozwiązań w dziedzinie udogodnień dla gości jak i w powierzchniach konferencyjnych.
Za członka roku Stowarzyszenia BHA uznano Tragus Holdings i jego dyrektora Grahama Turnera za wsparcie udzielone stowarzyszeniu w kluczowych kwestiach dotyczących gastronomii w tym również z zakresu menu zawierającego obliczoną wartość energetyczną potraw.
Nagroda Turystyka dla Wszystkich trafiła do hoteli Thistle, a w szczególności do Thistle Marble Arch, za czynną działalność i aktywny program mający na celu poprawę dostępności i edukację personelu w swoich hotelach.
źródło: Wordsmith and Company
*****
BHA AWARDS COMMEND OUTSTANDING SERVICE TO THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY
– seven award winners in 2010 presentations
29 June 2010: This year’s awards, given by the British Hospitality Association to commend outstanding service to the tourism and hospitality industry, were presented at the BHA’s luncheon at Grosvenor House, London today. At the presentation, Bob Cotton, chief executive, said that the awards honoured individuals or organisations for the contribution they had made to the industry
during the year.
Brand of the Year – sponsored by Barclays.
Winner: Jamie’s Italian for its success in the casual dining sector and with a successful national roll-out strategy, creating jobs and excellent dining experiences.
BHA’s Sustainable Business Award – presented by Nestle Professional.
Winner: ARAMARK which has a team of managers and employees dedicated to reducing the environmental impact of the company’s activities.
BHA Tourism Award, sponsored by AA Hotel Services.
Winner: The Graves family, owners of Armathwaite Hall – a highly successful country house hotel and spa on Bassenthwaite Lake, near Keswick – and Trotters World of Animals which has grown into one of the most popular attractions in the Lake District.
BHA Marketing Award, sponsored by Britvic.
Winner:Best Western Hotels for its successful £1m advertising campaign to boost business throughout its 270 hotels.
BHA Innovation Award, sponsored by LG Electronics
Winner: City Inn for its record of innovation in the provision of guest facilities and meeting space.
BHA Member of the Year Award, presented by BHA’s PatronSuppliers and Corporate Partners.
Winner: Tragus Holdings and Graham Turner, chief executive, for the company’s support of the association on key issues in food service, including the FSA’s growing interest in calorie-counted menus and its introduction of Scores on the Doors..
Tourism for All Award.
Winner: Thistle Hotels, and the Thistle Marble Arch in particular, for its ongoing and proactive programme of improving accessibility and staff awareness in its hotels.
Source: Wordsmith and Company