BŁĘKITNE DANIE CATERINGOWE – konkurs dla młodzieży

Opublikowano: 02-05-2012

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE KULINARNYM „BŁĘKITNE DANIE CATERINGOWE”. Chcesz zgłębić tajniki największego cateringu na świecie, spędzić niezapomniane chwile i poznać prawdziwy smak Oktoberfest? Zajrzeć na wielkie gastronomiczne zaplecze całego piwnego wydarzenia i porozmawiać ze światowej sławy konsultantami gastronomii? Weź udział w konkursie organizowanym przez Fundację Klubu Szefów Kuchni i firmę Winterhalter! Motywem przewodnim jest błękitne danie cateringowe.

KSK.logo
Potrawy konkursowe będą oceniane w dwóch etapach. Laureaci trzech pierwszych miejsc wyjadą z Mistrzem kulinarnym Robertem Sową do Monachium na Oktoberfest Winterhalter Vip Tour. Zainteresowanych udziałem prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Konkursu i wypełnienie Formularza zgłoszeniowego dostępnego również na stronach: www.fundacja-ksk.pl i www.winterhalter-online.pl

FORMULARZ do pobrania

REGULAMIN do pobrania

Zasady konkursu:
Udział w konkursie mogą wziąć osoby w wieku od 18-25 lat, uczące się w szkole gastronomicznej lub/i pracujące w gastronomii. Każdy uczestnik musi wejść na facebooka i polubić: http://www.facebook.com/WinterhalterGastronomPolska następnie należy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY a w nim:

  1. podać składniki
  2. użyć co najmniej jeden produkt ekologiczny
  3. podać sposób przyrządzenia potrawy
  4. załączyć 1-2 zdjęcia potrawy
  5. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych
  6. zaakceptować regulamin

FORMULARZ ZGLOSZENIOWY wraz ze ZDJĘCIEM należy wysłać na adres konkurs@winterhalter.com.pl 

Informacje o konkursie:

Termin konkursu:
I etap: od 7. maja do 6. czerwca 2012
II etap: 11. czerwca 2012 do 9. lipca 2012

Sposób rozstrzygnięcia:
I etap: potrawy oceniane będą przez specjalnie powołane jury: Robert Sowa, Jerzy Pasikowski, Maria Wajs-Witkowska, przedstawiciele mediów. Zostanie wytypowanych 9 najciekawszych propozycji dań cateringowych
II etap: 9 wybranych przez jury dań zostanie umieszczonych na facebooku

Kryteria oceny potraw:
I etap: oryginalność, kreatywność, dobór składników,
II etap: zwyciężają trzy osoby, które uzyskają największą ilość kliknięć „lubię to”

Ogłoszenie wyników I etapu:
10. czerwca 2012 roku na stronach Organizatorów: (www.fundacja-ksk.pl, www.winterhalter-online.pl)  i Patronów Medialnych

ORGANIZATORZY:

logo_ksk_male  Logo_Winterhalter_farbig_gr

PATRONI MEDIALNI:

newsgastro-portal-gastronomiczny-2010  Papaja.logo001  2010-Logo-Gastrona_male

logo_horecapl  logo_czasopismo  horeca.tv