CHI Polska SA ma już 100 kawiarni
Opublikowano: 12-06-2012

11 czerwca br. firma CHI Polska SA oficjalnie otworzyła swoją 100. kawiarnię. Nowa placówka znajduje się na terenie Dworca Głównego PKP we Wrocławiu i łączy styl COSTA COFFEE i ulubione przez klientów produkty coffeeheaven. Do końca roku CHI Polska SA przewiduje uruchomienie kilkunastu kolejnych kawiarni.
– Setna kawiarnia to efekt systematycznego i efektywnego rozwoju naszej firmy” – podkreśla Michał Nowak, head of property & expansion department w CHI Polska. – Nasza nowa kawiarnia we Wrocławiu jest kompilacją nowoczesnego designu, rozwijanego przez ekspertów z COSTA COFFEE, określanego, jako styl Metropolitan, który idealnie pasuje do tego typu przestrzeni tranzytowych, stwarzając jednocześnie oazę dla relaksu i spotkań prywatnych i biznesowych, z wyjątkowym duchem, menu i obsługą kawiarni coffeeheaven.
Pierwszą kawiarnię pod szyldem coffeeheaven spółka CHI Polska otworzyła w 2000 r. w Gdyni. Ilość placówek otwieranych zarówno pod marką coffeeheaven, jaki COSTA COFFEE systematycznie rośnie. Do końca roku CHI Polska planuje zwiększenie ilości kawiarni o ok. 20-30. Po przejęciu w maju 2012r. przez CHI Polska SA, kawiarni COSTA COFFEE, których operatorem była firma eCoffee, spółka obecnie ma pod swoimi skrzydłami ponad 100 kawiarni pod marką coffeeheaven i COSTA COFFEE. Rok 2012 dla CHI Polska SA. to rok intensyfikacji działań inwestycyjnych, które mają na celu zbudowanie zasięgu i odpowiednio silnego relaunchu marki COSTA COFFEE na rynku polskim. Równoległym celem spółki jest utrzymanie silnej pozycji marki coffeeheaven i umacnianie siły już funkcjonujących kawiarni pod tym szyldem. Plany spółki na ten rok są ambitne, a obrana strategia oparta jest na zrównoważonym rozwoju spółki. Największą wartością dla CHI Polska są klienci zarówno wielbiciele coffeeheaven, którzy stale podkreślają ich uznanie dla tej marki, jak również miłośnicy marki COSTA COFFEE.
– Otwarcie 100. kawiarni CHI Polska SA nie byłoby możliwe bez udziału naszych klientów. Dlatego świętując to wyjątkowe wydarzenie chcielibyśmy podziękować przede wszystkim naszym konsumentom i fanom marek. Bez nich nie moglibyśmy się tak dynamicznie rozwijać i nie osiągnęlibyśmy sukcesu naszej firmy. Dziękujemy – podkreśla Dorota Szczerbicka, head of marketing w CHI Polska.