coffeeheaven debiutuje w Rzeszowie
Opublikowano: 19-10-2011


Doskonały smak i jakość to silny znak rozpoznawczy coffeeheaven. Marka, która od 11 lat wyznacza trendy na rynku kawiarni, od początku zaskarbiła sobie wielką sympatię i przychylność klientów, którzy doceniają jej starania, by stale podwyższać jakość produktów i obsługi czy zaskakiwać nowymi kompozycjami smakowymi. Konsekwentna edukacja rynku i klientów w subtelnych niuansach drzemiących w sztuce ręcznego parzenia espresso i niezwykłych umiejętnościach baristów sprawia, że pojawia się coraz więcej pasjonatów i ambasadorów doskonałej kawy. Wyjątkowa dbałość o każdy szczegół, profesjonalna obsługa, przytulny wystrój i unikalna atmosfera – to cechy, z pomocą których coffeeheaven buduje bliskie relacje z klientami.
coffeeheaven stale stara się także zwiększać dostępność do swoich produktów – być tam, gdzie są amatorzy profesjonalnie parzonego espresso i fani marki. Jej popularność wybiega daleko poza granice głównych polskich metropolii, co ma swoje odzwierciedlenie także w kierunkach rozwoju i ekspansji coffeeheaven. Zmieniający się styl życia, dynamicznie ewoluujące potrzeby i oczekiwania klientów sprawiają, że coraz częściej otwierają się kawiarnie w nieco mniejszych miastach, ale za to o dużym potencjale. Takim miejscem z pewnością jest Rzeszów.
„Rzeszowskie coffeeheaven to nasza pierwsza kawiarnia otwarta w tym rejonie Polski”– mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. „Liczne sygnały płynące od mieszkańców miasta i wnikliwa analiza tutejszego rynku pokazały, że Rzeszów jest gotowy na przyjęcie coffeeheaven. To miasto wielkich możliwości – stolica innowacji i polskiego przemysłu lotniczego, pełna młodych ludzi z aspiracjami, studiujących na tutejszych uczelniach. Szybki rozwój miasta, bogata infrastruktura transportowa i jego malownicze położenie sprawiają, że tętni ono życiem przez cały rok, a także stanowi doskonałą bazę wypadową dla licznie odwiedzających te okolice turystów. Dobrym momentem było także otwarcie supernowoczesnej, znakomicie położonej galerii Millennium Hall, dzięki czemu mogliśmy zapewnić idealną lokalizację dla naszej kawiarni.” – dodaje Paweł Wasilejw.
Millennium Hall mieści ponad 250 markowych sklepów i jest pierwszym tak kompleksowym centrum handlowo-rozrywkowym w regionie. Doskonałe położenie przy największej handlowej arterii miasta – ulicy Reytana gwarantuje mu dogodne połączenia komunikacyjne ze wszystkimi dzielnicami. Dzięki temu z pewnością bardzo szybko zyska olbrzymią popularność zarówno wśród rzeszowian, jak i mieszkańców okolicznych miast. Kawiarnia coffeeheaven w Millenium Hall ma powierzchnię ok. 80 m2 i jest usytuowana na parterze galerii w bezpośredniej bliskości sklepu C&A oraz delikatesów Piotr i Paweł, tuż przy głównym pasażu. Charakterystyczny wystrój, ciepłe, energetyzujące kolory ścian i chilloutowa muzyka tworzą wyjątkową, przytulną atmosferę. Nie zabrakło nawet tak lubianego przez klientów coffeeheaven komfortowego fotela w paski.
Kawowe menu coffeeheaven jest bardzo bogate. Zawiera różne rodzaje espresso oraz szeroki wybór kaw mlecznych – cappuccino, caffe latté czy też chai – kaw z dodatkiem orientalnych przypraw – niekwestionowany przebój fanów marki na Facebooku. Można też spróbować chocolate caramel macchiato przygotowanej na bazie espresso i spienionego mleka z dodatkiem karmelu i czekolady. Warto na nią zwrócić uwagę, gdyż jej kupno
informacja prasowa
premiowane jest podwójną liczbą punktów w programie lojalnościowym my coffeeheaven. „Program powstał w ścisłej współpracy z klientami coffeeheaven i jest jednym z najbardziej kompleksowych na rynku. W tym innowacyjnym programie zbiera się punkty za zakup każdego produktu z oferty coffeeheaven. Można je następnie wymieniać również na co tylko ma się ochotę z menu. – wyjaśnia Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska SA. „Wystarczy w kawiarni odebrać specjalną kartę magnetyczną, dostępną w 3 wersjach graficznych do wyboru – tak, by każdy znalazł idealną dla siebie. Kartę warto następnie zarejestrować na stronie www.mycoffeeheaven.pl – dzięki temu możemy otrzymać ekstra punkty w dniu urodzin czy właśnie podczas akcji specjalnych, jak wspomniana promocja chocolate caramel macchiato. Szykujemy wiele niespodzianek i atrakcji dotyczących programu, dlatego swoją przygodę z nami warto rozpocząć od karty ‘my coffeeheaven’” – podsumowuje Dorota Szczerbicka.
A to nie wszystko. coffeeheaven to także znakomite miejsce na śniadanie, lunch lub kolację. Oprócz kawy można tu wypić zimne i gorące napoje, świeżo wyciskane soki i owocowe froothies. Uzupełnieniem bogatej oferty napojów są ciasta i desery oraz słodkie i słone przekąski – sałatki, wrapy, kanapki, bajgle – serwowane zarówno na ciepło jak i na zimno. Wszystkie propozycje są przygotowywane z najlepszych składników według receptur opracowanych przez ekspertów coffeeheaven. A już na początku listopada pojawią się nowe smakowe niespodzianki w ramach magicznej kampanii „warm your winter”.
Kawiarnia coffeeheaven w Millennium Hall jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00 i w niedziele od 10.00. do 20.00.
informacje o firmie:
coffeeheaven – pierwsza kawiarnia coffeeheaven powstała w gdyńskim Centrum Gemini w 2000 r. W ciągu 11 lat marka zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – pod szyldem coffeeheaven funkcjonują obecnie 83 placówki zlokalizowane głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski. Dla klientów coffeeheaven stała się synonimem najwyższej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Działaniom firmy przyświeca filozofia oparta na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, począwszy od wyboru plantacji kawy dla swojej mieszanki (certyfikat Rainforest Alliance, organizacji stojącej na straży zrównoważonego rozwoju w obszarze rolnictwa, leśnictwa i turystyki), poprzez troskę o pracowników (polityka awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i nieustanny rozwój organizacji), partnerów biznesowych (trzykrotny zdobywca tytułu Cafe Retailer of the Year), skończywszy na działaniach na rzecz społeczności lokalnych (pomoc dzieciom z biednych regionów Polski w ramach Fundacji na rzecz Odpowiedzialności Społecznej (FCSR – Foundation for Corporate Social Responsibility). Wielokrotny laureat SCAE Mistrzostw Polski Barista czy Mistrzostw Latte Art. Poprzez wszystkie te działania coffeeheaven od lat wyznacza najwyższe standardy jakości w branży gastronomicznej. Od lutego 2010 roku coffeeheaven należy do Costa Limited – drugiej pod względem wielkości międzynarodowej marki kawiarni. Założyli ją bracia Sergio i Bruno Costa w 1971 r. Siedem lat później powstała pierwsza kawiarnia firmy Costa w Londynie. Jest liderem na rynku brytyjskim. Działa w 25 krajach i posiada w sumie 1871 kawiarni, z czego 1217 znajduje się w Wielkiej Brytanii, a 654 na rynkach zagranicznych. W ubiegłym roku firma otworzyła 271 kawiarni. Costa dysponuje również własną palarnią kawy, w której produkowana jest unikalna mieszanka Mocha Italia. W 1995 r. marka została przejęta przez Whitbread PLC – największą brytyjską firmę działającą w branży hotelarsko-restauracyjnej. Obsługuje najważniejszych operatorów na rynku hoteli klasy budżetowej i restauracji. Do marek Whitbread należą: Premier Inn, Beefeater, Table Table, Brewers Fayre, Taybarns, Costa Coffee i coffeeheaven. Spółka koncentruje się głównie na rozwoju hoteli klasy budżetowej i kawiarni na terenie Wielkiej Brytanii oraz wybranych rynkach zagranicznych. Miesięcznie obsługuje 10 mln klientów. Zatrudnia ponad 40 tys. pracowników na całym świecie, zapewniając im udział w programach szkoleń i doskonalenia zawodowego na najwyższym poziomie.