Delikatesy A.pl i Fresh24.pl łączą siły
Opublikowano: 19-10-2011


W grudniu 2010 r. A.pl rozpoczął ekspansję poza Warszawę. Obecnie prowadzi swoje sklepy także w Olsztynie, Bydgoszczy, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Białymstoku i Szczecinie. Rozwój działalności przekłada się na systematyczny wzrost wyników osiąganych przez spółkę. W ciągu ostatniego roku Ap.pl podwoił liczbę aktywnych klientów, zaś wartość zrealizowanych zamówień zwiększyła się o ponad 150% i tylko we wrześniu 2011 r. osiągnęła rekordowy poziom blisko 1 mln zł. Jednocześnie liczba dostaw wzrosła o 212% w stosunku do września 2010 r.
– Rynek zakupów spożywczych przez Internet rozwija się bardzo dynamicznie i tym bardziej istotne jest budowanie jak największego zasięgu już na tym etapie. Spółka Fresh24.pl jako akcjonariusz A.pl Internet zyska udział w przedsięwzięciu o skali krajowej i będzie mieć udział w dalszej konsolidacji rynku. A.pl to prężnie rozwijający się biznes z ambitną strategią rozwoju, za którym stoją duże giełdowe spółki jak Action i Bomi. Wejście do grona współwłaścicieli A.pl Internet to wartość zarówno dla akcjonariuszy, jak i klientów Fresh24.pl, którzy będą mogli liczyć na korzyści wynikające z połączenia sił obu sklepów. Fresh24 będzie oferować nie tylko swój dotychczasowy asortyment, ale także produkty dostępne w A.pl, a przynależność do większej sieci zwiększy możliwości organizowania różnego rodzaju akcji promocyjnych dla klientów – mówi Tomasz Trojanowski, prezes zarządu Fresh24.pl.
Umowa pomiędzy A.pl Internet i Fresh24.pl musi jeszcze zostać zatwierdzona przez akcjonariuszy Fresh24.pl podczas WZA.
***
A.pl Internet – spółka, która pod marką A.pl prowadzi delikatesy internetowe o zasięgu krajowym. Delikatesy rozpoczęły działalność pod koniec 2008 r. na rynku warszawskim, a obecnie świadczą usługi także w Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Plany spółki przewidują systematyczne poszerzanie zasięgu o kolejne miasta. Asortyment delikatesów A.pl liczy blisko 20 tysięcy artykułów, wśród których są produkty spożywcze i chemia gospodarcza, a także artykuły biurowe, zoologiczne oraz sprzęt AGD. W 2010 r. spółka nawiązała współpracę z notowaną na GPW Grupą Bomi, która została dostawcą produktów oraz akcjonariuszem A.pl Internet. Pakiet akcji A.pl Internet posiada także giełdowa spółka Action.
KONTAKT:
Kinga Szkutnik, Practum Consulting, tel. 0 609 88 44 80, e-mail: kinga.szkutnik@practum.pl
Iwona Wiącek, Practum Consulting, tel. 0 666 30 30 06, e-mail: iwona.wiacek@practum.pl
Joanna Milewska, Practum Consulting, tel. 0 605 866 166, e-mail: joanna.milewska@practum.pl