„Dobre Miejsca” wywołujące uśmiech na twarzach dzieci

Opublikowano: 11-05-2014

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce rozpoczęło projekt „Dobre Miejsce”, który skierowany jest do branży hotelarskiej, gastronomicznej i usługowej.

SOS-WIOSKI_DZIECIECE_pl_NEW

 

 

Długoterminowa akcja we współpracy z restauracjami i hotelami oraz branżą usługową ma zachęcić Klientów, aby zwiększyli swój rachunek o EURO lub ZŁOTÓWKĘ i w ten sposób pomogli porzuconym i osieroconym dzieciom, podopiecznym  Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Celem Kampanii „Dobre Miejsce” jest zebranie funduszy na edukację oraz opiekę medyczną dzieci zamieszkujących SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Kreacja Projektu „Dobre Miejsce” została stworzona całkowicie przez dzieci, a spot telewizyjny został nakręcony pod czujnym okiem Marii Strzeleckiej i Xsawerego Żuławskiego.

Pomysł na stworzenie kampanii „Dobre Miejsce” powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby podopiecznych Stowarzyszenia, które każdego dnia motywują do działania, niesienia pomocy i wyrównywania szans. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce chce podarować dzieciom miłość w szczęśliwym i pełnym radości domu, a także zapewnić fachową i troskliwą opiekę.

Najstarsza SOS Wioska Dziecięca, wioska w Biłgoraju obchodzi w tym roku 30 urodziny. Do tej pory udało się wybudować aż 4 SOS Wioski Dziecięce. Stowarzyszenie ma pod opieką 1427 dzieci opuszczonych i osieroconych oraz zagrożonych rozpadem rodziny.

Realizowany projekt ma zachęcić hotele, lokale oraz firmy gastronomiczne i usługowe do dołączenia do grona „Dobrych miejsc”.

– Dobre miejsce, to takie, które oprócz tego, że ma wygodne łóżka 

i dobre jedzenie pomaga też dzieciom – mówi Jaś, lat 6

Do tej pory do grona Dobrych Miejsc dołączyły:

v  Hotel Rialto w Warszawie

v  Hotel Don Prestige w Poznaniu

v  Restauracja Kresowiak w Warszawie

v  Restauracja Antica w Warszawie

Każda restauracja lub hotel, które chcą chce dołączyć do grona „Dobrych Miejsc” i wspierać działania na rzecz dzieci opuszczonych i osieroconych dzieci dodatkowych informacji mogą uzyskać na stronie: http://www.wioskisos.org/dobre-miejsca.html


PATRONAT NAD AKCJĄ OBJĘŁY:

logo_ksk_male

newsgastro-portal-gastronomiczny-2010