Nowe menu Leśnego Runa stworzone przy udziale specjalistów z branży gastronomicznej

Opublikowano: 25-04-2012

Spółka Leśne Runo S.A. odświeżyła swoją kartę, w której proponuje dania kuchni polskiej przygotowywane według ulepszonych receptur. Dzięki wprowadzonym zmianom i udoskonaleniom, które konsultowane były z uznanymi specjalistami z branży gastronomicznej goście dostaną jeszcze lepsze posiłki, a restauracje zwiększą swoją efektywność.

Lesne.runo

 

Leśne Runo to sieć barów restauracyjnych zlokalizowanych przy głównych trasach komunikacyjnych w kraju. W tej chwili działa piętnaście lokali, a w ramach przyjętej strategii w ciągu trzech lat liczba restauracji ma się podwoić. 23 kwietnia Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect. Obecność na małej giełdzie dodatkowo zwiększa rozpoznawalność marki.

Zmiany w menu to efekt dynamicznego rozwoju sieci, która chce jeszcze bardziej podkreślić swój polski charakter. Po zmianie karty atutem restauracji będą tradycyjne potrawy przyrządzane według ulepszonych przepisów i procedur, które konsultowane były z uznanymi w branży specjalistami. Menu zostało skrócone, znalazły się w nim najpopularniejsze potrawy polskiej kuchni. Od momentu uruchomienia nowej karty menu we wszystkich restauracjach Leśnego Runa w sprzedaży dostępny jest ,,Specjał Leśnego Runa”. To danie, które stanie się wizytówką sieci, jest ono odzwierciedleniem wzorowej jakości Leśnego Runa przy zachowaniu rozsądnej ceny. Karta przeszła najpierw etap testów w wybranych lokalach, od wczoraj nowe menu funkcjonuje we wszystkich restauracjach.

„Nasza spółka dynamicznie się rozwija. Cały czas pracujemy nad uruchomieniem kolejnych lokali, aby nasza sieć miała prawdziwie ogólnopolski charakter musi mieć menu z prawdziwego zdarzenia Takie menu udało nam się przygotować, a pomogli nam uznani w branży specjaliści. Jestem przekonany, że wprowadzenie nowej listy dań pozytywnie wpłynie na zainteresowanie gości naszymi restauracjami ” – mówi Paweł Jachowski, prezes spółki Leśne Runo S.A.

Leśne Runo wprowadza nowe menu, w bardzo ważnym momencie. Spółka w związku ze wzmożonym ruchem na polskich drogach podczas odbywających się w tym roku w kraju piłkarskich Mistrzostw Europy liczy na pozyskanie nowych klientów, którzy później będą wracali do jej lokali.