Euro 2012 – Profesjonalne Kadry – promocja produktów regionalnych
Opublikowano: 29-10-2010

Dolnośląska Loża Kulinarna działa od 5 lat i skupia w swoich szeregach Szefów Kuchni wrocławskich restauracji i hoteli, jak również specjalistów z branży HoReCa. Jednym z głównych statutowych zadań organizacji jest promocja wrocławskiej kuchni jako dziedzictwa kulturowego. Stowarzyszenie kultywuje również narodowe i regionalne tradycje kulinarne oraz cukiernicze, dąży do uzupełniania wiedzy i umiejętności zawodowych swoich członków oraz przyczynia się do rozwijania i kształtowania wzorców racjonalnego żywienia w społeczeństwie. Stowarzyszenie jest organizatorem wielu imprez i wydarzeń kulinarnych. Wśród strategicznych partnerów Dolnośląskiej Loży Kulinarnej jest Biuro Promocji Miasta, Urząd Marszałkowski oraz Zespół Szkół Gastronomicznych.
Wśród nowych Partnerów znaleźli się: Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo dla Doliny Baryczy”, Centrum badawczo-szkoleniowe „Dobre Kadry”(realizujące projekty szkoleniowe w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), sklep z produktami regionalnymi „Irena” oraz firma „Oerlemans Foods Polska”. Kolejni członkowie zasilili również szeregi stowarzyszenia. Zarówno nowi Partnerzy jak też nowi członkowie wesprą działania Dolnośląskiej Loży Kulinarnej, przed którą stoją nowe ambitne wyzwania. Stowarzyszenie chce położyć główny nacisk na skuteczną promocję produktów regionalnych jak również na szkolenie i rozwój zawodowy kadr, które tak bardzo będą potrzebne branży gastronomicznej na Euro 2012.
Robert Dmochewicz
Rzecznik Prasowy Dolnośląskiej Loży Kulinarnej