Firma Il Toro Polska partnerem Gali Market Roku 2011

Opublikowano: 20-01-2011



Firma Il Toro Polska – wyłączny przedstawiciel włoskiej marki Tonino Lamborghini w Polsce – została partnerem Gali Market Roku 2011. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży retail. Podczas imprezy nastąpi wyłonienie i nagrodzenie najlepszych placówek handlu detalicznego w 2010 roku. Zaprezentowane zostaną również wybitne koncepcje sprzedaży detalicznej. Spotkanie odbędzie się w czwartek 20 stycznia 2011 roku w warszawskim hotelu Sheraton. 

il_toro_czek001.jpgPodczas Gali Market Roku 2011 firma Il Toro Polska posiadać będzie swoje stoisko degustacyjne, przy którym każdy z gości będzie mógł spróbować pysznej gorącej czekolady sygnowanej marką Tonino Lamborghini, dostępnej w 8 wyjątkowych smakach m.in. amaretto, pomarańczowym czy orzechowym.

Firma Il Toro Polska będzie również fundatorem nagród w loterii wizytówkowej. Dwie wylosowane osoby otrzymają kosze upominkowe z produktami Tonino Lamborghini, w których znajdą się m.in. prawdziwa włoska kawa oraz aromatyczna gorąca czekolada.

„Gala Market Roku to jedno z ważniejszych wydarzeń w naszym kalendarzu imprez branżowych. Obecność na tej imprezie to znakomita okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz promocji naszych produktów wśród reprezentantów sieci detalicznych. Jesteśmy pewni, że udział w spotkaniu zaowocuje podpisaniem kolejnych kontraktów ze sklepami, dzięki czemu produkty Tonino Lamborghini będą szerzej dostępne dla polskich konsumentów” – mówi Krzysztof Szulejewski, wiceprezes Il Toro Polska.

Gala Market Roku organizowana jest już po raz trzeci przez redakcję magazynu Wiadomości Handlowe. Na spotkaniu obecni będą zarówno właściciele i zarządcy sieci sklepów czy hurtowni, jak również wiodący producenci sektora FMCG. 

 tonino_lbrg.jpg

Informacje o firmie:

Firma Il Toro Polska jest wyłącznym dystrybutorem marki Tonino Lamborghini na polskim rynku. Obecnie spółka koncentruje się na dystrybucji włoskich produktów spożywczo-delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, sosów, oliwy z oliwek oraz win.

Plany rozwojowe firmy zakładają wprowadzenie na polski rynek kolekcji galanterii skórzanej dla mężczyzn oraz produktów do gry w golfa sygnowanych marką Tonino Lamborghini. 

www.lamborghinicaffe.pl