Fundacja KSK rekomenduje wodę Cisowianka Perlage

Opublikowano: 23-05-2011

Cisowianka Perlage uzyskała rekomendację najlepszych szefów kuchni w Polsce. Fundacja KSK doceniła wyjątkowość wody Perlage udzielając swojego logotypu jako dowodu gwarancji jakości.

perlage-ksk

Fundacja Klubu Szefów Kuchni promuje lokalne produkty Polskie, takie jak Cisowianka czerpana bezpośrednio u ujęcia źródła na Terenie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego w Drzewcach.

Cisowianka Perlage, to woda gazowana naturalnym dwutlenkiem węgla. Jej nazwa pochodzi od metody nasycania – perlage – która sprawia, że bąbelki uwalniane są wolniej. Wpływa to bardzo znacząco na naturalny, subtelny i dziewiczy smak wody, wyróżniając ją spośród wielu innych alternatywnym usytuowaniem pomiędzy wodą niegazowaną a gazowaną. Wyczulony zmysł smaku członków Fundacji Klubu Szefów Kuchni nie mógł pozostać obojętny na wyjątkowość wody Perlage. Na walory zdrowotne naturalnej wody Cisowianka Perlage wpływa bezpośrednia bliskość miejsca butelkowania i ujęcia wody. Dzięki temu nie ma ona możliwości ulec zanieczyszczeniu, zwłaszcza że na terenie zakładu produkcyjnego znajduje się laboratorium kontrolno-badawcze, stale monitorujące jakość wody. Położeniu geologicznemu woda zawdzięcza także średni stopień zmineralizowania, co pozwala pić ją codziennie.

Dziewiczy i naturalny smak polskiej wody Cisowianka Perlage docenili także sommelierzy z różnych krajów. Woda otrzymała bowiem w 2010 wyróżnienie Superior Taste przyznawane co roku przez Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości (iTQi). Nagroda jest wynikiem „ślepych testów” podczas których sommelierzy oceniają jakość i smak produktu nie znając jego marki ani pochodzenia.

Cisowiankna Perlage to jednak nie tylko unikatowe pochodzenie i sposób produkcji gwarantujący doskonały smak. Członkowie Fundacji doceniają także wyjątkowy design butelek, dzięki któremu woda staje się ekskluzywnym produktem chętnie używanym w najlepszych restauracjach.

Rekomendacja Fundacji Klubu Szefów Kuchni, to gwarancja jakości i smaku wody.

 

ksk-rekomendacja

Barbara Madej
Agencja Good News PR