Gorączka piłkarska z coffeeheaven i COSTA COFFEE

Opublikowano: 10-06-2012

Spółka CHI Polska postanowiła zadbać o wszystkich kibiców piłkarskich, w tym także o zagranicznych gości. Przygotowała specjalne zestawy informacji dla zagranicznych kibiców, jak również ułatwienia w kawiarniach coffeeheaven i COSTA COFFEE we wszystkich miastach, w których odbędą się piłkarskie rozgrywki.

 KartaUniwersalna

 

Chwila przy kawie to nie tylko energetyzujące spotkanie towarzyskie i chwila relaksu. Od 8 czerwca będzie to również idealna okazja do zaplanowania swojego pobytu w nowym mieście i uzyskania niezbędnych informacji. Dla wszystkich turystów oraz kibiców sportowych CHI Polska przygotowała specjalną niespodziankę. W kawiarniach coffeeheaven i COSTA COFFEE otrzymają oni nie tylko aromatyczną i świetnie zaparzoną kawę, ale także będą mogli zorganizować swoją wizytę w naszym kraju, zapoznać się z lokalnymi atrakcjami turystycznymi oraz lokalizacją głównych aren sportowych.

 

 

Liczba kibiców z zagranicy szacowana jest na prawie 820 tys. osób, z czego blisko 450 tys. będzie chciało zostać w Polsce dłużej niż jeden dzień – wynika z raportu opracowanego przez zespół ekonomistów ze Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetów Jagiellońskiego i Łódzkiego. Aby ułatwić zagranicznym gościom poruszanie się po polskich miastach goszczących piłkarskie rozgrywki, spółka CHI Polska przygotowała specjalne mapy. Każda mapa zawiera przydatne informacje na temat danego miasta oraz jego okolic, jak również niezbędne informacje oraz lokalizację najbliższych stref kibica. Dystrybucja map będzie prowadzona już od 8 czerwca br. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Trójmieście. Mapy będzie można znaleźć we wszystkich kawiarniach coffeeheaven i COSTA COFFEE, centrach informacji turystycznej, hotelach, restauracjach i klubach, centrach handlowych oraz ambasadach.

Dodatkowym ułatwieniem dla kibiców przyjeżdżających do Polski jest geolokalizator najlepszej kawy w naszym kraju. Wystarczy zeskanować QRCode lub na telefonie użyć linka coffeemap.mobi, aby trafić do najbliższej kawiarni COSTA COFFEE bądź coffeeheaven.

Jednym z głównych celów kampanii jest wzrost świadomości marki coffeeheaven i COSTA COFFEE wśród zagranicznych kibiców piłkarskich, którzy odwiedzą Polskę w czerwcu i lipcu. Dodatkowo spółce CHI Polska zależy na zaprezentowaniu atrakcji turystycznych i kulturalnych miast – gospodarzy oraz usprawnieniu komunikacji zagranicznych gości w tych miastach.

– Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to doskonała okazja do promocji polskiej gościnności, spontaniczności i serdeczności. Tego wszystkiego zagraniczni goście będą mogli zaznać w naszych kawiarniach: coffeeheaven i COSTA COFFEE, ponieważ są one synonimem najwyższej jakości produktów, profesjonalnej obsługi, ale także przystanią dla wszystkich miłośników kawy i ulubionym miejscem relaksu i odpoczynku. Nasze kawiarnie i serwowane w nich produkty to najlepszy lokalny wybór doskonałej jakości kaw i słonych i słodkich przekąsek.– mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing w CHI Polska S.A.

Dodatkowym wzmocnieniem kampanii promocyjnej będą działania advertisement prowadzone z wykorzystaniem nośników reklamowych w taksówkach najczęściej wybieranych korporacji w miastach, w których odbywać się będą piłkarskie rozgrywki. Przez cały czas trwania rozgrywek reklamy obu marek coffeeheaven i COSTA COFFEE będą wyświetlane w ponad 200 taksówkach współpracujących z portami lotniczymi. Działania advertisement wsparte będą również poprzez wykorzystanie powierzchni reklamowej w stołecznym wydaniu gazety Metro, Warsaw Insider oraz Warsaw Business Journal.