Horeca Select na słodko

Opublikowano: 07-07-2010

horeca_select_logo.jpgSezon na desery trwa cały rok, jednak lato to okres zwiększonego zainteresowania klientów restauracji i kawiarni słodkimi propozycjami, przede wszystkim deserami lodowymi. Warto pomyśleć, jak skomponować słodkie menu oferując wysoką jakość i atrakcyjne ceny.

Produkty potrzebne do przygotowania deserów owocowych i lodowych znajdziemy w asortymencie profesjonalnej marki Horeca Select, dostępnej wyłącznie w MAKRO. Oferta obejmuje między innymi lody i sosy w różnych smakach, mrożonki owocowe, bakalie, jak również dekoracje waflowe.

Produkty Horeca Select charakteryzuje najwyższa jakość i wygoda użytkowania. Opakowania o zwiększonych pojemnościach zaprojektowano w taki sposób, by były praktyczne w użyciu i łatwe do przechowywania. Niewątpliwą zaletą marki są stosunkowo niskie ceny. Wszystkie te cechy pozwalają obniżyć koszt przygotowania deseru, przy zachowaniu wysokiej jakości.

hs_wisnie.jpg          hs-sos.jpg

– Szczególnie polecam mrożone wiśnie bez pestek. Dostępne w ofercie przez cały rok, idealnie nadają się do bezpośredniego wykorzystania, zarówno do przetworów, jak i do dekoracji, przy przygotowaniu deserów. Podczas obróbki termicznej struktura i koloryt owocu zostały zachowane, podobnie jak wartościowe mikroelementy – mówi Grzegorz Kazubski, szef kuchni w MAKRO Centrum HoReCa.

hs_lody.jpghs_smietana.jpg

Świetną propozycją jest też śmietana termizowana 22%, która rewelacyjnie sprawdzi się zarówno do gotowania, jak i do ubijania. Dzięki swoim właściwościom, podczas ubijania nie traci konsystencji i formy, więc można ją wykorzystać do udekorowania deseru.



Horeca Select
to profesjonalna linia starannie wyselekcjonowanych produktów spożywczych oraz artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia lokalu gastronomicznego, czy firmy cateringowej na najwyższym poziomie. Markę cechuje wysoka jakość, precyzyjny dobór produktów, odpowiednie rozmiary opakowań oraz konkurencyjne ceny. W chwili obecnej linia Horeca Select obejmuje 280 produktów. Oferta jest nieustannie rozwijana.

Więcej informacji na stronie www.horecaselect.pl.

***

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 31 hal (w tym dwie hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie i w Lesznie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7, 5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl

            

METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.