ibis kitchen
Opublikowano: 04-12-2013

Koncept restauracji ibis kitchen opiera się na trzech filarach: nowoczesnym, ciepłym designie, świeżej i dynamicznej identyfikacji wizualnej oraz atrakcyjnym, nowym menu. Marka ibis zamierza tchnąć nową energię i wzmocnić wizerunek oferty gastronomicznej swoich hoteli poprzez proces transformacji, który docelowo ma objąć wszystkie jej obiekty. Trzy restauracje ibis kitchen otwarte w Warszawie są również jednymi z pierwszych na świecie, wprowadzonymi przez markę jako projekty pilotażowe.
Energetyzujący design i przyjazna atmosfera

Ulubione dania w wydaniu ibis
Nowa karta menu ibis kitchen to szeroka oferta dań w przystępnych cenach. Wybór potraw dostosowany jest do różnych upodobań kulinarnych, poczynając od klasycznych dań w specjalnym wydaniu, na przykład „ibis burger”, do propozycji z polskiego stołu, takich jak żurek czy szarlotka. Miłośnicy wina znajdą tu też ofertę dopasowaną do serwowanych potraw, z wyjątkowymi pozycjami, do których zalicza się na przykład wino Central Valley Kawin z upraw biodynamicznych. Oprócz stałych pozycji w karcie menu, goście mogą także skorzystać z 2 atrakcyjnych zestawów: 2 dania w cenie 39zł lub 3 dania za 49zł. Specjalna karta z ulubionymi daniami małych smakoszy zawiera kolorowankę, która umili im czas w trakcie oczekiwania na posiłek.
Koncept ibis kitchen będzie w najbliższych latach wprowadzany do kolejnych hoteli, docelowo obejmując wszystkie obiekty ibis na świecie. W Polsce, po 3 hotelach w Warszawie, do końca roku swoją metamorfozę przejdzie również restauracja w hotelu ibis Kraków Centrum, a na rok 2014 planowane są kolejne transformacje.