Jutrzenka Colian sponsorem „Hellena Tour 2012”

Opublikowano: 17-04-2012

Jutrzenka Colian była sponsorem głównym XXVII Ogólnopolskiego Wyścigu Kolarskiego Szlakiem Bursztynowym „Hellena Tour 2012”. Rywalizacja kolarzy odbyła się w dniach 13-15 kwietnia br.

hellena.tour

 


 

„Hellena Tour” to ogólnopolski wyścig kolarski organizowany raz w roku przez Kaliskie Towarzystwo Kolarskie. Rozgrywany na drogach województwa łódzkiego oraz wielkopolskiego, cieszy się rosnącym zainteresowaniem mieszkańców miejscowości, w których się odbywa. Jest pierwszym w sezonie wyścigiem wieloetapowym o międzynarodowym charakterze. W tej edycji wzięło udział siedem zagranicznych drużyn  kolarskich.

W tym roku „Hellena Tour 2012” miała cztery etapy, obejmujące następujące odcinki ze startu wspólnego: Warta-Warta, Kalisz-Kazimierz Biskupi, Wieluń-Kalisz oraz jazdę indywidualną na czas na trasie Opatówek – Chełmce – Saczyn – Chełmce – Opatówek. Ten etap wyścigu rozpoczynał się przed budynkiem siedziby głównej producenta napojów marki Hellena. Łącznie kolarze pokonali ok. 400 kilometrów.

Patronat medialny nad wyścigiem objęły: tygodnik „Życie Kalisza”, tygodnik „Express Kaliski” oraz portal naszosie.pl.

Jutrzenka Colian należy do grupy kapitałowej Colian S.A. Jest jedną z największych firm spożywczych w Polsce, posiadającą marki słodyczy: Grześki, Akuku!, Familijne, Goplana, Jeżyki i Jutrzenka; przypraw Appetita; bakalii Siesta i napojów Hellena.

 

Hellena to marka, która łączy pokolenia. Jej portfolio obejmuje szeroką gamę napojów niegazowanych, wód smakowych Aqua oraz gazowane napoje owocowe, Tonic i Lemoniadę. Sztandarowym produktem marki jest Oranżada. W ofercie znajdują się także: Oranżada YOO! dla dzieci i młodzieży oraz Oranżada Light.