Kampania Fundacji Klubu Szefów Kuchni

Opublikowano: 14-06-2012

Elitarna organizacja zrzeszająca najlepszych szefów kuchni w Polsce – Fundacja Klubu Szefów Kuchni ruszyła pełną parą z kampanią reklamową. Cele szeroko zakrojonych działań są proste – przede wszystkim wzrost świadomości organizacji, pokazanie obecnych partnerów Fundacji a tym samym zachęcenie innych do współpracy.

FKSK.logo

 

 

Kampania zaplanowana jest multimedialnie. Obejmuje media branżowe internetowe, prasę w sektorze HoReCa, prestiżowy dwumiesięcznik Kaleidoscope, ogólnopolski dwutygodnik Party – dodatek kulinarny Kuchnia jak u Sowy , telewizję TVR i radio KOLOR.

Kaleidoscope_logo– prestiżowy dwujęzyczny miesięcznik dla podróżujących, który jest dystrybuowany na pokładach samolotów PLL LOT

Party1 – elegancki magazyn typu people, dwutygodnik z dodatkiem kulinarnym „Kuchnia jak u Sowy”

tvr-logo  – pierwsza w Polsce telewizja rolnicza, oferuje programy biznesowe, informacyjne i rozrywkowe a wśród nich „Uprawiamy Biznes”

radiokolorlogo – 103 FM, niebawem na antenie usłyszymy Prezesa Fundacji Jerzego Pasikowskiego 

czworka.radio.logo  – 92 FM, tematyczne audycje kulinarne z udziałem Szefów Fundacji

doradca.smaku – portal Sponsora Fundacji – firmy Prymat. Dwie zakładki: „Rekomendacja Fundacji KSK” – informacja o Fundacji i sylwetki wszystkich Szefów; „Przysmaki mistrza Sowy”, (2.000.000 odwiedzin miesięcznie). Wkrótce kampania Prymatu – na rynku pojawią się saszetki z Rekomendacją Fundacji KSK.

NG.logo – portal gastronomiczny, Partner medialny Fundacji Klubu Szefów Kuchni

2010-Logo-Gastrona_male – portal gastronomiczny, newsowe informacje o konkursach, wydarzeniach i imprezach z udziałem szefów Fundacji

Papaja.logo001 – portal gastronomiczny, newsowe informacje o konkursach, wydarzeniach i imprezach z udziałem szefów Fundacji

logo-NG – czasopismo branżowe sektora HoReCa

logo_Horecanet – portal branży HoReCa

logo_horecapl – portal branży HoReCa

RESTAURACJA_logotyp – dwumiesięcznik biznesu gastronomicznego

przeglad_gastr – czasopismo branżowe sektora HoReCa; relacje z wydarzeń z udziałem Fundacji KSK, wywiady

TVP2 – od czerwca Joseph Seeletso ma swój kącik kulinarny w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

*****

Fundacja Klubu Szefów Kuchni powstała w 2008 roku z inicjatywy Klubu Szefów Kuchni: elitarnej organizacji, zrzeszającej najlepszych szefów kuchni w Polsce. Znani z telewizyjnych ekranów i najlepszych restauracji kucharze łączą siły, pomysły i entuzjazm, promując polską kuchnię i troszcząc się o edukację młodego pokolenia kucharzy.

Celem działania Fundacji KSK jest kultywowanie narodowych i regionalnych tradycji kulinarnych, uzupełnianie wiedzy i umiejętności zawodowych członków „Klubu Szefów Kuchni”, oraz organizowanie i pomoc w przeprowadzaniu pokazów, szkoleń, konkursów i wystaw.

Fundacja dąży do zapewnienia właściwych warunków zawodowych kucharzom i cukiernikom; integruje środowisko szefów kuchni oraz osób współpracujących z nim, dba o poprawę warunków polskiej gastronomii.

 

PR dla Fundacji KSK + smarten.pl

www.fundacja-ksk.pl