Kampania Fundacji Klubu Szefów Kuchni
Opublikowano: 14-06-2012

Elitarna organizacja zrzeszająca najlepszych szefów kuchni w Polsce – Fundacja Klubu Szefów Kuchni ruszyła pełną parą z kampanią reklamową. Cele szeroko zakrojonych działań są proste – przede wszystkim wzrost świadomości organizacji, pokazanie obecnych partnerów Fundacji a tym samym zachęcenie innych do współpracy.
Kampania zaplanowana jest multimedialnie. Obejmuje media branżowe internetowe, prasę w sektorze HoReCa, prestiżowy dwumiesięcznik Kaleidoscope, ogólnopolski dwutygodnik Party – dodatek kulinarny Kuchnia jak u Sowy , telewizję TVR i radio KOLOR.
– prestiżowy dwujęzyczny miesięcznik dla podróżujących, który jest dystrybuowany na pokładach samolotów PLL LOT
– elegancki magazyn typu people, dwutygodnik z dodatkiem kulinarnym „Kuchnia jak u Sowy”
– pierwsza w Polsce telewizja rolnicza, oferuje programy biznesowe, informacyjne i rozrywkowe a wśród nich „Uprawiamy Biznes”
– 103 FM, niebawem na antenie usłyszymy Prezesa Fundacji Jerzego Pasikowskiego
– 92 FM, tematyczne audycje kulinarne z udziałem Szefów Fundacji
– portal Sponsora Fundacji – firmy Prymat. Dwie zakładki: „Rekomendacja Fundacji KSK” – informacja o Fundacji i sylwetki wszystkich Szefów; „Przysmaki mistrza Sowy”, (2.000.000 odwiedzin miesięcznie). Wkrótce kampania Prymatu – na rynku pojawią się saszetki z Rekomendacją Fundacji KSK.
– portal gastronomiczny, Partner medialny Fundacji Klubu Szefów Kuchni
– portal gastronomiczny, newsowe informacje o konkursach, wydarzeniach i imprezach z udziałem szefów Fundacji
– portal gastronomiczny, newsowe informacje o konkursach, wydarzeniach i imprezach z udziałem szefów Fundacji
– czasopismo branżowe sektora HoReCa
– portal branży HoReCa
– portal branży HoReCa
– dwumiesięcznik biznesu gastronomicznego
– czasopismo branżowe sektora HoReCa; relacje z wydarzeń z udziałem Fundacji KSK, wywiady
– od czerwca Joseph Seeletso ma swój kącik kulinarny w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
*****
Fundacja Klubu Szefów Kuchni powstała w 2008 roku z inicjatywy Klubu Szefów Kuchni: elitarnej organizacji, zrzeszającej najlepszych szefów kuchni w Polsce. Znani z telewizyjnych ekranów i najlepszych restauracji kucharze łączą siły, pomysły i entuzjazm, promując polską kuchnię i troszcząc się o edukację młodego pokolenia kucharzy.
Celem działania Fundacji KSK jest kultywowanie narodowych i regionalnych tradycji kulinarnych, uzupełnianie wiedzy i umiejętności zawodowych członków „Klubu Szefów Kuchni”, oraz organizowanie i pomoc w przeprowadzaniu pokazów, szkoleń, konkursów i wystaw.
Fundacja dąży do zapewnienia właściwych warunków zawodowych kucharzom i cukiernikom; integruje środowisko szefów kuchni oraz osób współpracujących z nim, dba o poprawę warunków polskiej gastronomii.
PR dla Fundacji KSK + smarten.pl