Kilka pytań do ?. Rozmowy z wystawcami na targach EuroGastro 2010 cz.2

Opublikowano: 09-04-2010

Firma ATP – nietypowa, lecz niezbędna alternatywa wśród wystawców

wywiady_eurogastro011.jpg

Jakie produkty przedstawiają Państwo na targach?

Paweł Słyk: Oferujemy części zamienne dla profesjonalnej gastronomii. W naszej ofercie mamy oryginalne części od producentów zebrane w jedną całość.

To już piąte uczestnictwo firmy w targach. Czy tym razem oferowane jest coś innowacyjnego?

Paweł Słyk:  Innowacja w naszej branży jest to, że wchodzą nowi producenci, rozszerzamy nasza ofertę. Mamy większość produktów włoskich, ale też pochodzących z Holandii, Niemiec i Polski.

Swoją ofertą wyróżniała się również firma Cymes Victoria oferująca jako jedyna na targach świeże soki.

targi_3dzien061.jpg– Przedstawiliśmy produkty skierowane między innymi do gastronomii, świeże soki Cymes, Smaki Victorii z 90 dniowym terminem przydatności do spożycia oraz syropy barmańskie. Produkty, z których wytwarzane są nasze soki pochodzą z polskich pól. Mamy zakontraktowanych rolników, którzy dbają o jakość. Pomarańcze natomiast sprowadzamy z Izraela, tam są wyciskane i zamrażane i w takiej formie trafiają do nas – mówi Justyna Juszczak Specjalista ds. Reklamy i Promocji – Największą popularnością wśród naszych produktów cieszy się sok z marchewki, a nowością na targach jest świeżo wyciśnięty sok z gruszki. Oferujemy również duże opakowania do gastronomii 3 i 5 litrowe.

Jakie są wartości odżywcze soków Cymes?

 – W przypadku marchwi jest to beta-karoten, ponadto błonnik, węglowodany, naturalne cukry, które występują w danym produkcie, to nie są cukry dodane.

Jak wyglądało zainteresowanie klientów produktami na targach?

– Było bardzo duże, jesteśmy zadowoleni szczególnie z pierwszych dwóch dni targów, było sporo konkretnych klientów. Wystawiamy się już po raz czwarty, a to chyba naprawdę jedne z lepszych targów. Jesteśmy pod wrażeniem.

Smaczne stoisko firmy Délifrance oferującej mrożone produkty piekarsko-cukiernicze

wywiady_eurogastro004.jpg

– Największym zainteresowaniem z naszych produktów cieszą się croissanty, są one coraz bardziej u nas popularne. Mała kawa, espresso i croissant, taka kombinacja stała się niezwykle trendy. Klienci najczęściej wybierają croissanty z czekoladą i maliną. Jako ciekawostkę dodam, że używane przez nasz koncern maliny pochodzą z polskich upraw. Fakt, że nasze produkty są mrożone powoduje właśnie, że są w pełni naturalne, nie dodajemy do nich żadnej chemii. Oprócz sprzedaży produktów oferujemy naszym klientom pomoc merytoryczną, szkolenia, doradztwo, jak przygotować kawiarnię, jak ją wyposażyć. Jesteśmy zawsze do dyspozycji, odpowiadamy na pytania i to jest nasz gratisowy dodatkowy serwis – mówi przedstawiciel firmy Délifrance Michał Szłyk.

Co nowego przedstawiają Państwo na targach?

– Nowy croissant na słono z dodatkiem sosu Napoli, croissant pełnoziarnisty  oraz ciasta light, a przede wszystkim nową gamę pieczywa Bio.

wywiady_eurogastro007.jpg wywiady_eurogastro006.jpg

Jak ocenia Pan zainteresowanie na targach?

– Zainteresowanie jest ogromne, kończą się nam już powoli katalogi, których mieliśmy kilkaset, mi się już kończą wizytówki. Wszyscy się pytają, gdzie można kupić produkty, czy można się umówić na spotkanie.