MAKRO Cash & Carry w pierwszym kwartale 2010 r. przeszkoliło bezpłatnie prawie 1000 przedsiębiorców z całej Polski
Opublikowano: 30-04-2010

W styczniu br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło projekt szkoleniowy “Idealny Biznes”– ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych. W trakcie pierwszych trzech miesięcy szkoleń przeprowadzono ich łącznie 60 – przeszkolono w sumie 958 przedsiębiorców z całej Polski. Warsztaty szkoleniowe skierowane są głównie do sektora HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie) oraz przedsiębiorców handlu detalicznego.
W ramach modułów szkoleniowych skierowanych do przedsiębiorców z grupy HoReCa, przeprowadzono w sumie 32 szkolenia, w trakcie których przeszkolono prawie 560 osób. Najwięcej, bo aż 8, przeprowadzono szkoleń dla baristów, w których łącznie wzięły udział 72 osoby. Dużą popularnością cieszyło się również szkolenie „Profesjonalny serwis kelnerski” (6 szkoleń), w którym przeszkolono do tej pory 161 osób.
Dla grupy Traders – właścicieli sklepów handlu detalicznego, w I kwartale br. zorganizowano, łącznie 28 szkoleń, w których wzięło udział 398 osób.
Ogólnopolski projekt szkoleniowy dla mikro i małych przedsiębiorstw
oraz ich pracowników
IDEALNY BIZNES

W okresie kwiecień – sierpień, są planowane kolejne szkolenia z cyklu „Idealny Biznes” m.in.
• Reklamacja i trudny klient,
• Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu,
• Skuteczny marketing lokalu gastronomicznego,
• Ochrona sklepu.
Więcej informacji o najbliższych szkoleniach znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl. Na stronie dostępne są również wszelkie szczegółowe informacje na temat projektu oraz formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
* * *
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 30 hal (w tym jedną halę mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.
Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Tel.: 22 5000 986
E-mail: magdalena.figurna@makro.pl