Marka Produkt Klasztorny poszerza grupę odbiorców
Opublikowano: 10-12-2010

Rośnie liczba sklepów oferujących „Produkt Klasztorny”. Produkowane ze zdrowych składników z ekologicznych gospodarstw, cieszą się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Klienci chętnie sięgają po swojskie wędliny, nabiały, pieczywo czy makarony wytwarzane w części na klasztornych recepturach.
Marka „Produkt Klasztorny” dostępna jest m.in. w ogólnopolskich sieciach delikatesów Bomi, Piotr i Paweł, Organica, Delima. Dzięki dynamicznej sprzedaży i stałemu rozwojowi firma Dominium Sp. z o.o. dystrybutor marki „Produkt Klasztorny” zwiększa zasięg swojej działalności. Produkty można nabyć już w sklepach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Zamościu, Lublinie, Katowicach i na Pomorzu.
„Produkt Klasztorny” wyróżnia się wysoką jakością i niezapomnianym smakiem. Wyroby wytwarzane są w tradycyjny sposób, tylko z naturalnych składników.
Na półce sklepowej produkty marki „Produkt Klasztorny” wyróżnia proste opakowanie z ekologicznego papieru, szkła i drewna utrzymane w kolorystyce bieli i brązów.
Więcej informacji: www.produkty.klasztorne.pl