Mega street food!

Opublikowano: 18-06-2013

Wielkim sukcesem  zakończyła się pierwsza edycja” Street Food Festival by Tomasz Jakubiak”. 16 czerwca ulica Sarmacka na Warszawskim Wilanowie przeżyła prawdziwe oblężenie Warszawiaków i zamieniła się w wielką kulinarną ucztę.

StreetFood.logo

Street food, czyli w wolnym tłumaczeniu jedzenie uliczne, to nie tylko moda, to przede wszystkim nowe podejście do kuchni. Street food’u nie należy mylić z fast food’em. Jedynie szybkość podania jest podobna. Poza tym to zdrowy, smaczny i świeży posiłek. Hamburger zawierający 100% mięsa w mięsie, z sezonowymi warzywami, z dodatkiem świeżo przygotowanych sosów. Po prostu pycha!

DSC03983

Ideą organizatorów było skupienie w jednym miejscu jak największej ilości restauracji serwujących jedzenie uliczne. I udało się. Kilkanaście lokali przystąpiło do festiwalu a Sarmacka stała się tego dnia sercem Wilanowa. To smaczne wydarzenie cieszyło się tak wielkim zainteresowaniem, że obszar piknikowy z godziny na godzinę powiększał się samoistnie. Poza częścią gastronomiczną, strefą dla dzieci i sceną trawniki wokół zapełniały się rodzinami czy grupkami znajomych. Atmosfera była naprawdę gorąca.

street.food002 street.food003

Żar lał się z nieba a ludzi spragnionych jedzenia ulicznego coraz to przybywało. Zarówno młodzi jak i starsi, każdy bez narzekania stał w długich kolejkach by zjeść świeżego burgera, zapiekankę czy hot-doga. Tak, były kolejki ale dlatego, że zainteresowanie było ogromne.

street.food001 street.food007

Zjedzono tysiące hamburgerów, setki naleśników i placków ziemniaczanych nie mówiąc już o specjałach kuchni meksykańskiej jak taco, burrito czy quesadilla.

– Ten festiwal to przede wszystkim promocja zdrowego, ciekawego jedzenia, tym bardziej, że dzisiaj cała Europa wychodzi na ulice je śniadania, lunche, kolacje, wspólnie degustują, rozmawiają. Myślę, że ta forma spędzania wolnego czasu, która dzisiaj została zaproponowana przez Tomka Jakubiaka jest świetną propozycją zarówno dla młodych jak i starszych osób. Patrząc na kolejki, myślę, że nie wszyscy spodziewali się aż takiego sukcesu – zauważył Robert Sowa

street.food004 street.food005 street.food006

Organizatorzy jak zapowiadali, przygotowali również wiele atrakcji dla najmłodszych. Były warsztaty kulinarne dla dzieci, które poprowadził Grzegorz Łapanowski ze„Szkoły na widelcu”. Ponadto młode pokolenie mogło wyszaleć się na gigantycznej dmuchanej zjeżdżalni, zamienić się w tygrysa bądź inne dzikie zwierzę dzięki paniom malującym buzie czy przygotować czarodziejski rysunek.

street.food011 street.food012

street.food013 street.food014

Kulminacyjnym punktem festiwalu były dwa konkursy poprowadzone przez Pawła Lorocha znanego dziennikarza kulinarnego. W pierwszym należało zjeść hamburgera jak najszybciej. Zwycięzca dokonał tego wyczynu w niecałe trzy minuty. W drugim, jury oceniało stoiska wystawców. Najsmaczniejszym okazał się Moa Burger. Serdecznie gratulujemy!
fest.str.food220 fest.str.food360
Nagrody są do odebrania w salonie Mercedesa, bowiem szczęśliwi zwycięzcy otrzymali na weekend jedno z aut tej niemieckiej marki.
Przesmaczna atmosfera i piękna pogoda sprawiły, że pierwsza edycja festiwalu była naprawdę udana.
street.food016
– Skala wydarzenia przerosła moje najśmielsze oczekiwania – mówi Tomek Jakubiak i dodaje – z godziny na godzinę przybywało coraz więcej osób, którzy czuli się swobodnie rozkładali koce, bawili się, tańczyli. Atmosfera była naprawdę świetna i o to mi chodziło.  Cieszę się, że dobre, uliczne  jedzenie, fajna muzyka i piękna pogoda okazały się ciekawą propozycją dla Warszawiaków do spędzenia niedzieli.

fest.str.food244 fest.str.food321

Na całym świecie ludzie organizują podobne festiwale i za każdym razem ta inicjatywa spotyka się z dużym zainteresowaniem. A zatem ten trend kulinarny się sprawdza. Ludzie mają dość dzisiejszego tempa życia, które jest niezdrowe i za szybkie. Dlatego coraz częściej będą sięgać po zdrową alternatywę dla swojego podniebienia.
fest.str.food007 fest.str.food207

Street Food Festival by Tomasz Jakubiak spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów. Relacje ukazały się w Dzień Dobry TVN, TVN 24, TVN Warszawa (internet), w Antyradio – Gastrofaza, w ponad pięćdziesięciu wpisach w internecie, na portalach internetowych i blogach.

Aut. smartenPR
www.smartenPR.pl

ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ!

Główni organizatorzy:

TomaszJakubiak.logo Spoco.loco.logo

 

Współorganizator:

logo.wilanow logo_CKW_New2

Partner merytoryczny wydarzenia:

FKSK.logo

Partnerzy wydarzenia:

 

Smartem_PR_logo_jpg GMS.new001
streetFoodPL Logo_Auto_Idea-01

 

 

Sponsorzy:

AMICA_LOGO-czerwone LiptonLogo

 

Patroni medialni:

MediaRamkaOK

 

*****

Tomasz Jakubiak – Znakomity kucharz. Gospodarz programu „Jakubiak w sezonie” emitowanego w telewizji kuchnia+. Wcześniej szef kuchni w warszawskich i zielonogórskich restauracjach. Współpracował z takimi restauracjami jak: Apetyt Architektów, Jezioro Łabędzie, Club Trasa i Cafe Szparka – w Warszawie oraz Cafe Jazzgot (gdzie był współwłaścicielem), Winnica i Hotel Śródmiejski w Zielonej Górze. Oprócz gotowania, zajmuje się także merytorycznym i praktycznym wsparciem hoteli i restauracji przy projektowaniu zaplecza gastronomicznego, szkoleniu pracowników, planowaniu budżetów i układaniu kart menu. Bierze udział w pokazach kulinarnych w ramach promocji marek m.in. Norge, Amica, Coca-Cola, Alva czy też Swedeponic. Często prowadzi także warsztaty kulinarne, zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci.

S’poco Loco tex mex bar jest to miejsce na terenie Miasteczka Wilanów oferujące dania kuchni tex-mex – wszystko smaczne, zdrowe, przygotowywane na miejscu ze świeżych składników. Właściciele lokalu postawili sobie za cel stworzyć miejsce z dobrą kuchnią, gdzie można zjeść za rozsądne pieniądze. Wszystkie dania są robione na bazie tortilli z mąki organicznej! Wszystkie mięsa są krojone, doprawiane i przygotowywane na miejscu. Wyróżnikiem lokalu jest 7 poziomów ostrości sosów – od łagodnej salsy pomidorowej po zabójczego Killera – wszystkie sosy robione są wg własnej receptury szefa kuchni. Miejsce przystosowane jest dla rodzin z dziećmi. S’poco Loco jest organizatorem cyklicznej imprezy Chilihead Day, w której biorą udział amatorzy ostrej kuchni.

SmartenPR – agencja Public Relations specjalizująca się w kanale HoReCa. W sposób niebanalny i przede wszystkim wysmakowany dba o wizerunek osób, firm i produktów. Ich sukcesy pisze historia firm, które działają i wydarzeń, o których się nadal mówi, bo trzeba mieć swoje DNA!

 

Mega street food!

Opublikowano: 05-05-2013

Wielkim sukcesem  zakończyła się pierwsza edycja” Street Food Festival by Tomasz Jakubiak”. 16 czerwca ulica Sarmacka na Warszawskim Wilanowie przeżyła prawdziwe oblężenie warszawiaków i zamieniła się w wielką kulinarną ucztę.

StreetFood.logo

Street food, czyli w wolnym tłumaczeniu jedzenie uliczne, to nie tylko moda, to przede wszystkim nowe podejście do kuchni. Street food’u nie należy mylić z fast food’em. Jedynie szybkość podania jest podobna. Poza tym to zdrowy, smaczny i świeży posiłek. Hamburger zawierający 100% mięsa w mięsie, z sezonowymi warzywami, z dodatkiem świeżo przygotowanych sosów. Po prostu pycha! 

DSC03983

Ideą organizatorów było skupienie w jednym miejscu jak największej ilości restauracji serwujących jedzenie uliczne. I udało się. Kilkanaście lokali przystąpiło do festiwalu a Sarmacka stała się tego dnia sercem Wilanowa. To smaczne wydarzenie cieszyło się tak wielkim zainteresowaniem, że obszar piknikowy z godziny na godzinę powiększał się samoistnie. Poza częścią gastronomiczną, strefą dla dzieci i sceną trawniki wokół zapełniały się rodzinami czy grupkami znajomych. Atmosfera była naprawdę gorąca.

street.food002  street.food003

Żar lał się z nieba a ludzi spragnionych jedzenia ulicznego coraz to przybywało. Zarówno młodzi jak i starsi, każdy bez narzekania stał w długich kolejkach by zjeść świeżego burgera, zapiekankę czy hot-doga. Tak były kolejki ale dlatego, że zainteresowanie było tak ogromne.

street.food001  street.food007

Zjedzono tysiące hamburgerów, setki naleśników i placków ziemniaczanych nie mówiąc już o specjałach kuchni meksykańskiej jak taco, burrito czy quesadilla. 

Ten festiwal to przede wszystkim promocja zdrowego, ciekawego jedzenia, tym bardziej, że dzisiaj cała Europa wychodzi na ulice je śniadania, lunche, kolacje, wspólnie degustują, rozmawiają. Myślę, że ta forma spędzania wolnego czasu, która dzisiaj została zaproponowana przez Tomka Jakubiaka jest świetną propozycją zarówno dla młodych jak i starszych osób. Patrząc na kolejki, myślę, że nie wszyscy spodziewali się aż takiego sukcesu – zauważył Robert Sowa

street.food004  street.food005  street.food006

Organizatorzy jak zapowiadali, przygotowali również wiele atrakcji dla najmłodszych. Były warsztaty kulinarne dla dzieci, które poprowadził Grzegorz Łapanowski ze „Szkoły na widelcu”. Ponadto młode pokolenie mogło wyszaleć się na gigantycznej dmuchanej zjeżdżalni, zamienić się w tygrysa bądź inne dzikie zwierzę dzięki paniom malującym buzie czy przygotować czarodziejski rysunek.

street.food011  street.food012

street.food013  street.food014

Kulminacyjnym punktem festiwalu były dwa konkursy poprowadzone przez Pawła Lorocha znanego dziennikarza kulinarnego. W pierwszym należało zjeść hamburgera jak najszybciej. Zwycięzca dokonał tego wyczynu w niecałe trzy minuty. W drugim, jury oceniało stoiska wystawców. Najsmaczniejszym okazał się Moa Burger. Serdecznie gratulujemy!

fest.str.food220  fest.str.food360

Nagrody są do odebrania w salonie Mercedesa, bowiem szczęśliwi zwycięzcy otrzymali na weekend jedno z aut tej niemieckiej marki.
Przesmaczna atmosfera i piękna pogoda sprawiły, że pierwsza edycja festiwalu była naprawdę udana.

street.food016

Skala wydarzenia przerosła moje najśmielsze oczekiwania – mówi Tomek Jakubiak i dodaje – z godziny na godzinę przybywało coraz więcej osób, którzy czuli się swobodnie rozkładali koce, bawili się, tańczyli. Atmosfera była naprawdę świetna i o to mi chodziło.  Cieszę się, że dobre, uliczne  jedzenie, fajna muzyka i piękna pogoda okazały się ciekawą propozycją dla Warszawiaków do spędzenia niedzieli.

fest.str.food244  fest.str.food321

Na całym świecie ludzie organizują podobne festiwale i za każdym razem ta inicjatywa spotyka się z dużym zainteresowaniem. A zatem ten trend kulinarny się sprawdza. Ludzie mają dość dzisiejszego tempa życia, które jest niezdrowe i za szybkie. Dlatego coraz częściej będą sięgać po zdrową alternatywę dla swojego podniebienia.

fest.str.food007  fest.str.food207 

Street Food Festival by Tomasz Jakubiak spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów. Relacje ukazały się w Dzień Dobry TVN, TVN 24, TVN Warszawa (internet), w Antyradio – Gastrofaza, w ponad pięćdziesięciu wpisach w internecie, na portalach internetowych i blogach. 

Aut. smartenPR
www.smartenPR.pl 

ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ!

Główni organizatorzy:

TomaszJakubiak.logo  Spoco.loco.logo

 

Współorganizator:

logo.wilanow  logo_CKW_New2

Partner merytoryczny wydarzenia:

FKSK.logo

Partnerzy wydarzenia:

Smartem_PR_logo_jpg  GMS.new001 
streetFoodPL  Logo_Auto_Idea-01

 

Sponsorzy:

AMICA_LOGO-czerwone  LiptonLogo

 

Patroni medialni:

MediaRamka

 

*****

Tomasz Jakubiak – Znakomity kucharz. Gospodarz programu „Jakubiak w sezonie” emitowanego w telewizji kuchnia+. Wcześniej szef kuchni w warszawskich i zielonogórskich restauracjach. Współpracował z takimi restauracjami jak: Apetyt Architektów, Jezioro Łabędzie, Club Trasa i Cafe Szparka – w Warszawie oraz Cafe Jazzgot (gdzie był współwłaścicielem), Winnica i Hotel Śródmiejski w Zielonej Górze. Oprócz gotowania, zajmuje się także merytorycznym i praktycznym wsparciem hoteli i restauracji przy projektowaniu zaplecza gastronomicznego, szkoleniu pracowników, planowaniu budżetów i układaniu kart menu. Bierze udział w pokazach kulinarnych w ramach promocji marek m.in. Norge, Amica, Coca-Cola, Alva czy też Swedeponic. Często prowadzi także warsztaty kulinarne, zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci.

S’poco Loco tex mex bar jest to miejsce na terenie Miasteczka Wilanów oferujące dania kuchni tex-mex – wszystko smaczne, zdrowe, przygotowywane na miejscu ze świeżych składników. Właściciele lokalu postawili sobie za cel stworzyć miejsce z dobrą kuchnią, gdzie można zjeść za rozsądne pieniądze. Wszystkie dania są robione na bazie tortilli z mąki organicznej! Wszystkie mięsa są krojone, doprawiane i przygotowywane na miejscu. Wyróżnikiem lokalu jest 7 poziomów ostrości sosów – od łagodnej salsy pomidorowej po zabójczego Killera – wszystkie sosy robione są wg własnej receptury szefa kuchni. Miejsce przystosowane jest dla rodzin z dziećmi. S’poco Loco jest organizatorem cyklicznej imprezy Chilihead Day, w której biorą udział amatorzy ostrej kuchni.

SmartenPR – agencja Public Relations specjalizująca się w kanale HoReCa. W sposób niebanalny i przede wszystkim wysmakowany dba o wizerunek osób, firm i produktów. Ich sukcesy pisze historia firm, które działają i wydarzeń, o których się nadal mówi, bo trzeba mieć swoje DNA!