Mistrzowska szklanka dla mistrza z Warszawy
Opublikowano: 03-06-2014


Z okazji tego kolejnego sukcesu Legii, marka Królewskie przygotowała również inne działania. W dniu ostatniego meczu sezonu Królewskie razem z Legią uczciło Mistrzostwo poprzez wspólne świętowanie na stadionie a na zewnątrz stadionu zawisły bannery, na których kibice mogą składać gratulacje mistrzowskiej drużynie.
To kolejna aktywacja marketingowa Królewskiego związana z Legią w ostatnim czasie. Niedawno z okazji 1000 zwycięstw Legii Warszawa w Ekstraklasie piwo Królewskie było dostępne w specjalnej puszce „Królewskie 1000 zwycięstw”.
Marka Królewskie sponsoruje stołeczny klub piłkarski nieprzerwanie od ponad 10 lat. To najdłużej trwające wsparcie sponsoringowe przez markę piwną w historii całej polskiej ligi. Długofalowe wsparcie Legii Warszawa to bardzo ważny element strategii marki „Królewskie”, która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu Warszawy i jej mieszkańców. W swojej działalności marketingowej „Królewskie” nawiązuje do sponsoringu stołecznego Klubu piłkarskiego oraz ważnych wydarzeń dla miasta Warszawy. „Królewskie” to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Marka „Królewskie” ze swoim warszawskim charakterem doskonale wpisuje się w obraz stolicy. Ponad 10 lat z Legią Warszawa świadczy o dużym i stabilnym zaangażowaniu oraz przemyślanej strategii marki „Królewskie”.