Mundial 2010 – szansa dla restauratorów

Opublikowano: 09-06-2010

Ruszają Mistrzostwa Świata w piłce nożnej – FIFA World Cup 2010. To z pewnością najważniejszy czas w roku dla wszystkich piłkarskich kibiców. Te rozgrywki to również szansa dla restauratorów. Mimo, iż wiele osób ogląda mecze w domu, sporo lubi jednak spędzić ten czas wśród większego grona fanów w pubie lub restauracji. Dlatego też wielu restauratorów poczyniło specjalne przygotowania by goście przybyli do nich na transmisje meczy.

312563_football_match.jpg

Specjalne menu przygotowała m.in. restauracja Champions w Hotelu Mariott. Na kibiców będą czekały potrawy z całego świata, które gościom najbardziej przypadły do gustu  w zeszłym roku, kiedy to w każdym miesiącu menu było dedykowane kuchni z innego kraju.

Na sportowe  emocje zaprasza również Pub Lolek na Polach Mokotowskich w Warszawie, który także planuje transmisje wszystkich meczy. 

326977_cafe_france.jpgPiłkarskie mistrzostwa to dobra okazja dla właścicieli restauracji i pubów  na zwiększenie obrotów. Szczególnie w czasach, gdy wszyscy mówią o kryzysie, takie wydarzenie wydaje się idealną okazją na ściągniecie klientów do lokalu.

Pokazywaliśmy już w naszej restauracji Mistrzostwa Europy, teraz również będziemy pokazywać Mistrzostwa Świata. Mamy w planach transmitować wszystkie mecze. Dla fanów piłki przygotowaliśmy specjalne menu: 3 zestawy Mistrzów w atrakcyjnej ofercie cenowej – mówi Grzegorz Janiszewski, operations manager Hard Rock Cafe w WarszawieNatomiast dla osób, które nie są zainteresowane piłką nożną, a będą na przykład po pracy chciały przyjść do Hard Rock Cafe oddajemy im do dyspozycji górny bar oraz antresolę.

Restauratorzy, całkiem słusznie koncentrują się nie tylko na kibicach piłki nożnej, lecz pamiętają o swoich stałych klientach. Ważne wydaje się, żeby zadbać również o nich, aby czasowy zysk na fanach Mundialu nie spowodował utraty naszej stałej klienteli.

Część ekranów będzie pokazywać mecze, ale część tradycyjnie teledyski i muzykę. Nie zapominamy o naszych gościach, którzy przychodzą do nas zjeść burgera, napić się piwa i posłuchać dobrej muzyki – zapewnia Grzegorz Janiszewski.

Wygranymi będą zatem ci, którzy umiejętnie połączą swój dotychczasowy profil lokalu z tymczasową oferta dla fanów piłkarskich mistrzostw.

545160_ooollllleeeeee_2.jpg   723850_soccer_fever_1.jpg