NOWE SZATY KRÓLA ŁOSOSIA
Opublikowano: 17-07-2012

Na początku lipca konsumenci znajdą na półkach sklepowych większych sieci handlowych w całej Polsce sztandarowe produkty firmy Almar w nowej szacie graficznej.
Almar-producent łososia wędzonego, z początkiem drugiego półrocza wypuści nową linię opakowań produktów z odświeżoną etykietą. Na layoucie opakowania umieszczone zostały informacje, w postaci nowego logotypu firmy Almar, zdjęcia Sylwii Gruchały w stroju szermierczym, jako ambasadorki firmy Almar, polecającej produkty, hasło „Mistrzowski Duet” rekomendujący multimedalistów w swoich dziedzinach oraz medal „Dobra Marka 2012. Jakość Zaufanie Renoma” przyznany dla producenta łososia wędzonego przez szeroką gamę czytelników magazynu „Pani Domu”.
Ciemne barwy etykiety nawiązują do ekskluzywności, jakości i niezwykłej świeżości produktów charakteryzujących firmę Almar. Refreshing opakowań czyni je bardziej atrakcyjnym i widocznym pośród konkurencji na sklepowych półkach super i hipermarketów oraz delikatesów.