Nowości i inspiracje na targach FOOD-to-GO w Krakowie
Opublikowano: 25-05-2011

Smaczne lody dla ochłody, różne wcielenia ziemniaka, a także szybka kulinarna podróż po świecie – te i wiele innych atrakcji czekały na gości III edycji targów dla małej gastronomii, fast – food i cateringu easyFairs® FOOD-to-GO, które odbyły się 11 i 12 maja b.r. w Krakowie.
Targi były świetną okazją zarówno do zapoznania się z ofertą firm posiadających w swoim asortymencie nowoczesny sprzęt i produkty gastronomiczne, jak również stwarzały szansę do nawiązania kontaktów z przedstawicielami sieci franczyzowych z sektora gastronomicznego.
Oferta prezentowana przez wystawców w głównej mierze skierowana była do lokali oferujących szybkie dania na wynos. Niewątpliwą zaletą oferowanych koncepcji były innowacyjne rozwiązania dotyczące zarówno samego produktu, jak i zasad współpracy. W ramach Salonu Franczyzy swoje koncepcje na biznes w gastronomii zaprezentowały takie firmy jak m.in.: Best Dystrybucja, Biesiadowo, Chipstix, Crazy Piramid Pizza, City Fries, Lodel, United Chicken. Dodatkowo, w ramach prezentacji learnShops™ przygotowanej przez Krajowy System Usług, wszystkie osoby zainteresowane pozyskaniem funduszy unijnych na rozpoczęcie działalności mogły uzyskać fachową poradę.
Wystawę targową wzbogaciły degustacje i pokazy przyrządzania potraw oferowane zarówno na stoiskach wystawców, jak również przygotowane przez głównego partnera targów – firmę MAKRO. W trakcie dwóch targowych dni przedsiębiorcy z Małopolski, Śląska i Podhala mogli poznać tajniki pracy kulinarnych ekspertów, a także dostać cenne wskazówki związane z przygotowaniem szybkich dań kuchni arabskiej, amerykańskiej czy meksykańskiej. Szczególnym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się zaprezentowana przez firmę Chipstix ,,frytka na patyku” – przekąska popularna w nadmorskich miejscowościach, ale jeszcze nieznana na południu Polski. Nie zabrakło także nowych pomysłów na chłodzące desery: lody, sorbety czy zmrożony jogurt to tylko niektóre z propozycji wystawców na nadchodzący sezon wakacyjny. Cieszyć może fakt, że sektor małej gastronomii to prężnie rozwijający się obszar, pełen nowości produktowych mogących spełnić wymagania zróżnicowanych klientów.
Targi easyFairs® FOOD-to-GO to nie tylko świetna okazja, żeby poznać nowości produktowe na rynku gastronomicznym, ale i szansa na uzyskanie sprawdzonych informacji dotyczących rozpoczęcia działalności gospodarczej. Organizatorzy już dziś zapraszają wszystkich zainteresowanych branżą gastronomiczną na kolejne targi, które odbędą się 7-8 lutego 2012 r. w Gdańsku. Więcej informacji o tym wydarzeniu znajdą Państwo na stronie internetowej: www.easyfairs.pl/ftg-gdansk
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z III edycji targów FOOD-to-GO w Krakowie:
Małgorzata Trzebuniak
easyFairs®Poland
Asystent Działu Marketingu
tel.: 012 651 95 29
Kom.: 507 044 129
malgorzata.trzebuniak@