Orchidea PR dla marki Tonino Lamborghini

Opublikowano: 18-10-2010

orchidea002.jpgNa początku października agencja public relations Orchidea PR rozpoczęła współpracę z firmą Il Toro Polska – wyłącznym dystrybutorem włoskiej marki Tonino Lamborghini w Polsce. Do zadań realizowanych na rzecz Klienta należą szeroko pojęte działania PR w zakresie kontaktów z mediami, PR produktowego oraz e-PR, w tym social media. Orchidea PR będzie również odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych i komunikacji z klientami. Współpracę z Klientem nawiązano w wyniku działań new businessowych. Za projekt ze strony agencji odpowiada Monika Paduch.

Firma Il Toro Polska jest wyłącznym dystrybutorem marki Tonino Lamborghini na polskim rynku. Obecnie spółka koncentruje się na dystrybucji włoskich produktów spożywczo-delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, sosów, oliwy z oliwek oraz win.

Plany rozwojowe firmy zakładają wprowadzenie na polski rynek kolekcji galanterii skórzanej dla mężczyzn oraz produktów do gry w golfa sygnowanych marką Tonino Lamborghini.

Informacje o firmie:

Orchidea PR jest agencją oferującą kompleksowe i profesjonalne działania public relations oraz szkolenia z zakresu komunikacji. Agencja pomaga zarządzać komunikacją Klienta, zajmuje się doradztwem i planowaniem strategicznym. Mocną stroną firmy są: PR korporacyjny, produktowy, media relations, komunikacja wewnętrzna oraz zarządzanie sytuacją kryzysową. Obecnymi klientami Orchidea PR są m.in. firmy: DCB, Il Toro Polska, Leartes, Mazuria-Bravo, Premium Technology oraz Superiore. Firma prowadzi również kampanię edukacyjną Znam Swoje Pieniądze, poświęconą zagadnieniu fałszowania pieniędzy i skierowaną do uczestników obrotu gotówkowego.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej www.orchideapr.pl