OSSKiC z agencją PR!
Opublikowano: 07-09-2017

1 września 2017 roku Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni podjęło współpracę z agencją Smarten PR.
W ramach umowy agencja zajmie się kompleksową obsługą stowarzyszenia w zakresie wizualizacji marki. Zadba o wzmocnienie silnego i trwałego wizerunku oraz skutecznej komunikacji z sektorem HoReCa. Ze strony agencji szefem projektu została Dorota Karwacka.
– Nadszedł już czas, aby sprawy wizerunkowe naszego stowarzyszenia oddać specjalistom w tej dziedzinie dlatego wybraliśmy agencje Smarten PR, gdyż znają się na robocie, doskonale wyczuwają naszą branżę gastronomiczną i kulinarną w tym wszystkie jej sukcesy i problemy. Cieszę się, że wypracowaliśmy porozumienie – powiedział Jarosław Uściński Prezes OSSKiC.
Agencja będzie pełniła rolę rzecznika prasowego, opracowywała teksty oraz prowadziła ich dystrybucję do mediów branżowych oraz aktywnie moderowała profile społecznościowe stowarzyszenia.
– Dla naszej agencji to wielkie wyróżnienie, iż największe w Polsce stowarzyszenie szefów kuchni wybrało Smarten PR powierzając zarządzanie wizerunkiem czołowych przedstawicieli branży kulinarnej na arenie polskiej i międzynarodowej. Przed nami duże wyzwanie, cele postawione wysoko, ale jestem przekonany, że damy radę – powiedział Jacek Krawczyk szef agencji Smarten PR.